• 8948

umeåmammor jan-07 del8

Nu startar jag en ny

• Svar på tråden umeåmammor jan-07 del8
  • Meir

nu har jag internet igen!!
    vi har kommit på plats på Rödäng och börjar få ordning på kaoset.
    Agnes trivs på Gitarren men som alla dagisnybörjare så har det gått i sjukdommens tecken. förkylning och ögonininflammation.

• Anjie

Kanska ska skriva ett litet inlägg här då, så det inte är så öde...

Alvin har börjat gå nu i helgen. Det är så kul att se honom. Han är så stolt så. Han stannar upp och kollar så vi sett honom sen börjar han tok-le och klappa händerna...

Nu är han dock lite snorig. Jag hoppas det går över snart. Annars är allt bara bra.

Kram

• Sluring

Fikatajm nu på onsdag den 13 februari... kl 19.30 på News
    Rossi
    Camilla
    Hanna
    Linda L
    Karin
    Lena

(ett bra tillfälle att planera lite inför det gemensamma kalaset...)

• Umeåtjej73

Jag ska försöka haka på fikat denna gången.

Fikatajm nu på onsdag den 13 februari... kl 19.30 på News
    Rossi
    Camilla
    Hanna
    Linda L
    Karin
    Lena
    Helena

(ett bra tillfälle att planera lite inför det gemensamma kalaset...)

• Dedda

Imorgon åker jag iväg på regionsmöte med Dressmann och det ska bli riktigt trevligt. Vi åker iofs bara till Sundsvall, men det blir ju semester för mig. Sova på hotell, slippa tänka på mat och barn, bara mig själv=) Sen så får vi se hur det blir med kalaset den 1:a, det blir nog bara jag och barnen, för Stefan vill nog måla golvlisterna i huset. Vi får flytta in tidigare om vi vill, så flyttlasset går kanske en vecka innan, den 16 mars. Får se hur vi gör...
    Snart börjar man jobba också, bara en vecka kvar av mammaledigheten, känns lite skrämmande, man har ju ändå varit hemma så pass länge.
    Nä, nu ska jag packa det jag ska ha med mig och sen blir det sängen för mig. Ha´re!

• Anjie

Hej hej!
    Hur står det till med er alla?

Alvin bara gnäller och gnäller. Jag och Jörgen får turas om att bära honom hela tiden. Han är inte sjuk på något sätt (inte som vi vet iaf) men vill inte vara på golvet något. Han ska vara i famnen hela tiden. Jag blir så less. Vad kan det vara?

Sen till något roligare. Vi har köpt ett radhus på ersboda. två plan, fem rum, 112 kvadrat, uteplats både fram och bak (och lite på sidan, det är hörnlägenheten). Jag är sååå glad. Köpet är inte riktigt klart än, men vi ska skriva på köpekontraktet idag!

• lewander71

Hej

Kan tyvärr ej komma på lördag, min syster med fam. kommer till oss över helgen. Hon bor i Sthlm och vi ses sällan. Synd att det krockar, hoppas vi kan va med en annan gång. Var på Schlagerklubben i lördags; superkul och rekommenderas verkligen!
    Ni kan rocka loss ordentligt och behöver inte trängas med fjunisar Ha så kul!
    Kram

• Sluring

Anja: Verkar vara en ny utvecklingsfas eller nåt?... Alice är jättegnällig också och ska va i famnen hela, hela tiden. Det går i perioder det där.

Svar på tråden umeåmammor jan-07 del8