• Snisen

3 missfall och 1 ofostrig graviditet

Hej! Bär just nu på en ofostrig graviditet och har gjort det i cirka 4 veckor. Det har inte kommit ut än så idag ringde jag kk för att höra vad jag ska göra. Ska dit upp imorgon och då ska det tas beslut om att jag antingen ska skrapas eller få nån tablett som sätter igång det.
    Nu till min fråga:
    Om man får en tablett som sätter igång det hela, gör det då ondare än ett vanligt missfall?

• Svar på tråden 3 missfall och 1 ofostrig graviditet
  • Saffran84

Jag har fått cytotec när jag fått mf i vecka 7 och det gjorde jätteont! Men det behöver nog inte göra så ont om du bara gått fyra veckor och inget foster finns. Vilken vecka är du i? Är ni säkra på att det är en ofostrig graviditet?!

• Krusbär

Jag hade ma/ofostrig som inte kom ut förrän i v 13 (upptäcktes v 7). Det började av sig självt men jag fick även Cytotec för att få ut allt. Det gjorde j-igt ont! Alltså lika ont "naturligt" som med Cytotec, samma slags smärta. Lycka till!

• Carrie

Jag hade ofostrig graviditet förra året, fick cytotec men hade inte så jätteont men det visade sig att allt inte var borta så jag fick genomgå en skrapning oxå.

• mirakelhopp

Jag fick en upptäckt ofostrig grav i V8. Hade fortfarande höga hormonhalter i blodet så läkaren rekommenderade mig att ta cytotec för att få ut det så att man kan gå vidare. Har fått det en gång tidgare också och bägge gångerna har gått så gott som smärtfritt peppar, peppar...

• Snisen

Hejsan!
    Nu har jag förhoppningsvis fått ut allt tror jag. Ska på vul igen på tisdag för att se så att allt har kommit ut, annars blir det skrapning. Det gjorde inte mer ont än ett vanligt mf, men däremot så hjälpte inte de smärtstillande jag fick så jag fick ha ont...

Svar på tråden 3 missfall och 1 ofostrig graviditet