Hur många kurer Pergotime innan plus?
Jag har precis fått mens efter tredje kuren av Pergotime. Hur lång tid ska det ta egentligen??? Det känns så tröstlöst alltså.
Är det någon som är/har varit i samma situation?
Jag har precis fått mens efter tredje kuren av Pergotime. Hur lång tid ska det ta egentligen??? Det känns så tröstlöst alltså.
Är det någon som är/har varit i samma situation?
Det finns en ganska aktuell fl-undersökning om detta i en annan tråd... *letar*
Här:
Till er som har behandlats med Pergotime, gravid eller inte och när?
ska börja med pergotime själv och jag är både hoppfull och orolig - önskar det kunde ta sig direkt, men vet att det lika gärna kan bli kur efter kur...
Tack så mycket för länken!
Pergotime fungerar jättebra för mig när det gäller att få ägglossning-har fått det på alla tre kurerna. Men sen kommer mensen som ett brev på posten exakt 14 dagar efter ÄL...
Jag trodde aldrig att det skulle ta så här lång tid. Trodde innerst inne att det var någon slags mirakelmedicin men det är det ju inte. :(
Det känns så himla orättvist.
jag har tagit 13 pergo kurer nu men inte blivit gravid ännu.. så den frågan undrar jag med! hur länge har ni försökt o få barn?!
Åt 2 pergokurer i okt och nov, blev gravid på första pergofria månaden nu i december...
Jag åt tre kurer men lyckades tyvärr inte
Jag åt en Pergo-kur i mars/april och jag plussade i juni - men jag är inte säker på att det hade något direkt samband. MF i juli.
Pergo, vad ar det tjejer?? Varfor ska man ta det??
Åt 2 kurer,fick avbryta pga biverkningar och uteblivet fertilt sekret!
jag åt till och från from okt till maj. jag lyckades tillslut få en underbar dotter!
Nu väntas syskon på egen hand, första försöket!