det gör ont i mig......(långt)
vet ej riktigt om detta kallas mobbning eller inte?
Vi bor i ett radhus område,min dotter är 3½år och är en glad sprallig liten tjej som älskar att leka lekar som en 3½ tycker om.Vägg i vägg med oss bor en 4½åring och 2 hus ner bor en 5åring.
5åringen är en riktigt elak liten sak och jag biter mig håååååårt i läppen varje gång något händer.
Hon har utsett mitt barn till hackkyckling och får grannens flicka med sig.
Det har gått så långt att vi inte vill släppa ut våran flicka längre.Bara idag när vi skulle gå till tvättstugan så ropade min dotter hej till dom båda,då säger 5åringen "kom inte nära mig för jag är allerigsk mot dig bäbis". Jag säger självklart åt henne på skarpen och då springer hon hem och grinar.
Förra veckan när jag släppte ut henne innan jag klätt på mig hörde jag hur 5åringen skriker därute "det luktar bajs,det luktar bajs" och pekar på min dotter.(hon hade inte bajsat)
Har funderat på att prata med föräldrarna,men vi ska flytta om 2månader så jag vet inte om jag ska skita i det eller inte.
Grejen är att föräldrarna verkar inte bry sig,har under våra 2år som vi bott här sett dom ute max 2-3ggå,dom är ute själva 8-9 på kvällen och ibland kan föräldrarna ringa hit vid 8 på kvällen och fråga om vi sett dom den senaste halvtimmen:(
Förlåt att det blev så långt...