Ni som käkar perotime
hur länge har ni ätit pergo?? hur länge får man äta dom?? någon som vet?
hur länge har ni ätit pergo?? hur länge får man äta dom?? någon som vet?
tror att man får äta dom i tre månader sedan uppe håll 2 o börja igen..
Det är väldigt olika beroende på var man går och varför man äter dem. En del får bara 3 kurer och sen inget mer medan andra kan få äta i ett år i sträck utan uppehåll.
Men generellt brukar man säga att 3-6 månader är en lagom period att testa detta läkemedel. Har man inte lyckats då är sannolikheten liten att man lyckas på senare kurer.
hej hej
jag åt pergotime enkelkur och plussade idag! :)
hej hej
jag åt pergotime enkelkur och plussade idag! :) hoppas det samma kommer att hända dig, lycka till!
åt först två månader i sträck, sedan uppehåll och sedan åt jag tre månader i sträck.
Jag är inne på fjärde månaden i sträck. Först två enkel-kurer, sen en dubbel-kur och nu trippel-kur. Jag har ju inte fått ÄL av pergon så det kanske är därför jag fått fortsätta utan uppehåll. Nu är det sista chansen, sen blir det vidare remiss till Göteborg.
jag har ätit 2 enkelkurer, en dubbelkur med ovitellespruta, får se vad som händer efter det
min läkare sa att jag äter en enkel kur först sen tar jag uppehåll en månad och fungerar det inte då heller så äter jag en kur till. Sammanlagt håller jag på i ett halvår. Läkaren sa att man inte skulle äta för mycket av pergo eftersom det har en tendens till framkallning av cancer. Så jag tycker att det är konstigt att alla äter olika.
Tänkte bara höra om någon vet hur/om jag kan få pergo. Vi har genomgått utredning och inget fel hitatdes. Har normal äl men läst om andra som fått pergo ändå. Vet någon hur jag ska göra för att få testsa det eller tror ni inte jag får det??
Tacksam för svar!