• maritmedm

Domedagen är nu nära...

Jepp nu har vi fått tiden för då vi får vår dom, kan vi få barn eller inte, alla prover är nu sammanställda... vi vet ju vart åt det lutar men hoppet sägs vara det sista som överger en så kan inte låta bli att hoppas på ett bra besked. Fast jag vill inte hoppas, jag kommer bara bli så ledsen ifall vi inte får det svar jag vill ha.
    Någon som nyligt varit och fått veta?

• Svar på tråden Domedagen är nu nära...
  • Mrs  You

Vi väntar på sista och avgörande sperma provet....

Om även detta visar låg koncentration så blir det IVF för oss,vi väntar ,med spänning!

• Mika86

ha själv inte behövt gå på undersökningar men ett par bekanta till oss hade jätte problem men de hittade inget fel på nån av de men ändå blev det inget, en annan nära kompis har försökt i över 3 år men inte lyckats men de ha inte vågat söka hjälp för de är rädda att det är fel på nån av de.
    Men önska er lycka till o håller tuummarna  

• maritmedm

Mrs You skrev 2008-01-16 13:38:52 följande:

Vi väntar på sista och avgörande sperma provet....Om även detta visar låg koncentration så blir det IVF för oss,vi väntar ,med spänning!
    Så ni kommer använda er av donator?
  • maritmedm
    Mika86 skrev 2008-01-16 13:41:09 följande:
    ha själv inte behövt gå på undersökningar men ett par bekanta till oss hade jätte problem men de hittade inget fel på nån av de men ändå blev det inget, en annan nära kompis har försökt i över 3 år men inte lyckats men de ha inte vågat söka hjälp för de är rädda att det är fel på nån av de.Men önska er lycka till o håller tuummarna  
    Vi vet att det finns något fel, vill bara inte ha det slutliga resultatet, vore så otroligt sorgligt om vi inte kunde få gemensamma barn.
  • Mika86

okej, vad trist, ni vet inte vad för fel då med andra ord, hur kommer det sig att ni vet att det finns fel?  

• Mrs  You

Nej vi använder min mans spermier...

• maritmedm
    Mika86 skrev 2008-01-16 15:04:02 följande:
    okej, vad trist, ni vet inte vad för fel då med andra ord, hur kommer det sig att ni vet att det finns fel?  
    Därför att vi fått preliminära provsvar tidigare, så nu om de inte visar annat så kommer vi inte kunna få barn.
  • maritmedm

Mrs You skrev 2008-01-16 23:38:07 följande:

Nej vi använder min mans spermier...
    Oki, jag förstår.
  • Mrs  You

Fy va jobbigt hoppas ni får glada nyheter!!

• maritmedm

Mrs You skrev 2008-01-17 08:32:20 följande:

Fy va jobbigt hoppas ni får glada nyheter!!
    Jo jag håller tummar och tår Skulle så gärna vilja ge dottern ett syskon, det är det ända som hon pratar om.
  • Mika86

usch fy, jag beklagar verkligen.
    När få ni er slutgiltliga dom?

maritmedm skrev 2008-01-17 08:10:00 följande:
    Därför att vi fått preliminära provsvar tidigare, så nu om de inte visar annat så kommer vi inte kunna få barn.
  • maritmedm
    Mika86 skrev 2008-01-17 16:56:16 följande:
    usch fy, jag beklagar verkligen.När få ni er slutgiltliga dom?
    Den 11/2 ska vi upp på KK och träffa läkaren.
  • Mika86

okej, är ju ett tag till, jobbig väntan men jag håller tummarna, när ni varit där få du skriva hur det gick med.

maritmedm skrev 2008-01-18 07:57:34 följande:
    Den 11/2 ska vi upp på KK och träffa läkaren.
Svar på tråden Domedagen är nu nära...