• nirpi

MissFall på juldagen

hej
    Har en liten fråga? Jag fick ett missfal i julas, men mina bröst blir bara större och större, är det nån som känner igen sej.
    Det här är mitt 3 missfall och 1MA efter varann, men har aldrig varit mä om detta.
    hoppas på svar.......;)

• Svar på tråden MissFall på juldagen
  • majsalotta

Har du blivit undersökt av en läkare efter det senaste missfallet? Annars kan det kanske vara så att du inte blödit ut hela slemhinnan och att det finns rester kvar från graviditeten som producerar hCG och ger dig symptomen. Du skulle kunna ta ett gravtest, men eftersom det kan ge positivt utslag ett tag efter ett missfall så vore det kanske bättre att kontakta en läkare om symptomen håller i sig och du inte får en ny mensblödning inom några veckor.

Jag är väldigt ledsen för att du fått så många missfall på raken! Har ni fått göra en missfallsutredning? Önskar all lycka till vid nästa graviditet!

• nirpi

Hej Majsalotta

ja, jag har blivit undersökt av en gynläkare , å han nån slemmhinna som var kvar, men så sa han att den var ingeting.nu fick jag tag på gynläkarn igen ,så nu ska jag tiil gyn å ta nya hcgprover.jag hoppas på att inte få skrapa mej det gjorde jag på Ma i Maj.

Vi ahr haft en missfall utredning, jag har tagit fragminsprutor på denna graviditet , men det hjälpte inte tydligen. nu skulle jag får ett titthålsundersökning istället, när vet jag inte, hoppas snart:)

har funderat på å ta en gravtest för kolla.men hur länge kan man ha symptomen?.

Svar på tråden MissFall på juldagen