Tidig mens - tidigt missfall?
Jag undrar om tidig mens, dvs att mensen kommer ca en vecka innan den ska komma trots att man brukar ha regelbunden mens - kan innebära att det blivit ett tidigt missfall?
Tack för svar!
Jag undrar om tidig mens, dvs att mensen kommer ca en vecka innan den ska komma trots att man brukar ha regelbunden mens - kan innebära att det blivit ett tidigt missfall?
Tack för svar!
Det kan det göra. Fick den förklaringen när jag ringde o frågade, då jag som alltid haft punktlig mens på dagen fick 6 dagar innan.
tack snälla för svaret palmblad! Fler med samma erfarenhet?
Kan ju peppa dig med att månaden efter fick jag ett pluss, dock mf efter 2 dagar. Nästa månad igen pluss för andra gången och allt gick bra. En son.
Hur länge bödde ni? Fick min mens 3 dagar för tid och har blött i 14 dagar.
Hände för mig 2ggr inbillar jag mig.
Efter 4mf så analyserar man ju sönder saker
Första gången kom mensen en dag tidigt och jag hade skumma symptom. Plussade 2a försöket efetr det.
Nu sist kom mensen 3 dagar tidigt och jag var bombsäker på att jag skulle plussa. Blev månaden efter jag plussade och är nu i v11 så några veckor till innan jag kan säga om det går bra eller inte
Dock har jag inga bevis för om det var tidiga mf eftersom jag aldrig kom på att testa och annars aldrig plussar före Bim.
Jag fick en normal mens, något kraftigare kanske.