• wellwell

ngn i samma situation

hej!

jag ar ny har, och intresserad av ngn i samma situation, jag och min man har forsokt i snart 3 ar att bli gravida, gjort alla test och allt ser ok ut for bada.... jag ar 34 och han 32...

ser fram emot att prata ev mej... sa trott pa alla "tips" av folk att stressa av osv....

kramkram
    fran wellwell

• Svar på tråden ngn i samma situation
  • Jemema

Hej!

Här kommer du att hitta många i samma situation! Och det är garanterat ingen som säger "Slappna aaaav så ordnar det sig..."

Lycka till!

Spraystart 20/1
  • Kwela

Hej vi är liknade situation. Vi ska båda fylla 31 år, har försökt i 3 långa år och vi är sk oförklarligt barnlösa. Just nu väntar vi på att få sätta tillbaka ett fryst embryo. Välkommen till familjeliv, här har jag funnit mkt stöd och råd och tips genom åren. Hoppas du kommer att trivas här!

Väntar på FET...
  • ludda

Hej wellwell!
    Här har du en till i samma situation... Jag är också 34 min sambo är 30. Vi har haft 2 ma:n, men man har inte hittat några fel på någon av oss. Jag har fått pergo för att förstärka min äl, börjar med den på sön.
    Visst känner man sig ensam, det känns som om det bara är vi som inte lyckas...

• Lilith G K

Hejhej!

Samma lika här med, men vi försökte i 2,5 år innan vår första IVF.

• hena77

Hej ja jag känner igen det.Är 30 år och har försökt i 4 år.Jag har en 6 åring men försöker få en till.

• Fjuna

Tja

Jag lägger in mig i denna kategori för jag och min man har varit tillsammans i 10,5 år utan preventivmedel. och de senaste 6 åren har man funderat varför det inte har blvit något. Vi har provat att ta det lungt, semester, stressa av mm. Så nu vid snart fyllda 28 (jag) och 31( min man) är vi på våran första IVF och hoppas att det ska gå bra.

Håller tummarna för er med.

Svar på tråden ngn i samma situation