-
-
Svar på tråden Du unga förälder, hur ser din situation å
-
förtillfället är jag bara gravid, väntar första bebben i juni. bor med min sambo "pappan till barnet" i en trea på 72 kvadrat, är 18 år. har hund och katt och vi klarar oss bra ekonomiskt.
-
Är gravid :) Ska ha barn i september, är sambo med min älskling och vi har två katter tillsammans :) bor nu i en tvåa på 55 kvm, men letar större :P Vi funderar på och köpa hus eller radhus :)
Och vi klarar oss jätte bra =) Jag är 19år och jimmy 23 snart :) -
Är 21, väntar barn nr 2! Bor tillsammans med båda barnens pappa som har ett jobb, jag är sjukskriven men har jobbat och får bra föräldrapeng.
Fick första barnet när jag var 19 och gick på gymnasiet, gick klart gymnasiet som planerat när sonen var 7 månader. Allt går med tillräckligt mkt envishet och ett bra kontaktnät! -
Är 19år väntar första barnet. Ensam bor i en etta på 31kvm men tittar efter större lite då o då ;D
BF 5 Juli! Inget arbete men så fort mamma ledigheten är slut sen så blire jobbjobbjobb :D -
Jag var 18 när mitt första barn kom, planerat. Och jag var 22 år när andra kom, också planerat.
Jag är fortfarande tillsammans med deras pappa, firar 7 år tillsammans om 4 månader.Vi äger även ett hus tillsammans.
-
Var 19 när sonen föddes,planerad.Sambon och jag har snart varit tillsammans i 7 år.
Letar hus och ekonomiskt har vi det tryggt och bra.
-
Fick barn den 2 mars förra året, är 19 år nu blir 20 i okt, var 18 år när hon kom, är gift med pappan som är 28 år och bor i en bostadsrätt. Vi ska leta hus nästa år, och klarar oss jättebra ekonomsikt.
-
Väntar mitt först barn som beräknas att komma om 5 dagar (4mars.) Fyller 20 i sommar. Halvt planerat, trodde dock inte att det skulle gå så fort som det gjorde..
Jag och min pojkvän har varit tillsammans 3år, han har ett fast och bra jobb och vi bor i en jättefin lägenhet i uppsala centrum. Har det bra både relationsmässigt och ekonomiskt.
Går på gymnasiet, pluggar distans när lillan kommer.
Så ser min situation ut :)
-
är 19 år, fyller 20 nu i sommar. Har en son på 2.5 år, då ja fick honom var ja nyss fyllda 17. Är inte tillsammans med hans pappa idag, men är sambo med en annan underbar kille, och vi fick andra (hans första) son nu i feb. Ja har den älsta varannan vecka. Vi bor i ett parhus på 4rum & kök. Sambon pluggar och jobbar. Jag är mammaledig och pluggar distans.
-
Fyller 23 i år. Pappa till 2 barn, olika mödrar. 3åring varannan helg. Bor nu tillsammans med min flickvän och har en 3 månaders flicka som är världens underbaraste. Har utbildning, jobb, lägenhet (75kvm) i centrala gbg, bil och allt som kan önskas.
-
är 22år.. har en dotter på 15mån och en son på 2½vecka.. bor i ett parhus på 105kvm å 3sovrum.. klarar oss bra ekonimskt.
-
Snart 23 år sambon snart 25! Tillsammans har vi en dotter på 4 mån! Bor i en 2:a på 64 kvadrat men är på jakt efter en 3:a! Jag är mammaledig och han är för tillfället "Mellan 2 jobb"
Annars jobbar jag som personlig assistent och är anställd på 2 rekryteringsföretag! -
Är 20. Fick sonen när jag var 16 och dottern kom för 1½ vecka sedan. Bor i en 3a än så länge. Jobbade som timanställd men fick sluta pga problem under hela graviditeten. Sambon har fast jobb. Är gift med barnens pappa. Njuter av livet och har det bra
-
Vi va 20 när vi fick sonen och är 23 när vi får tvåan.
Vi bor i villa lite utanför stan, har två bilar, hund och katt.
Jag pluggar och han har eget företag. Bra ekonomi, har råd med det vi behöver och behöver inte snåla. -
Fyller 22 nu i juli har en son som är 2,5 år sen ett tidigare förhållande..
Väntar nu mitt andra barn som är beräknat till den 12 maj tillsammans med min man som är 27 år vi gifte oss september förra året!
Bor i en trea på 78kvm i Stockholm!
Min man har ett bra jobb och jag går hemma sjukskriven de funkar bra ekonomiskt!!