ny på bloggen
Har idag känt en stor hopplöshet men tack vare alla era inlägg har jag funnit att jag inte är ensam. min sambo och jag har snart försökt i 1.5 år med att få barn, och själklart trodde jag nog som många andra att de skulle bli lätt som de verkar göra för alla andra som bara tittat på en karl så blir de med barn. Men icket .... det är inte hjälpt av att alla runt om mig blir med barn och på jobbet är det rn ricktig babybom.
Idag har jag bara suttit vid datorn och gråtit . var till läkaren idag pgr av att jag haft ont i magen på höger sida sedan jag sluta med p-piller. men igentligen ska jag vara glad eftersom han inte hittade nå fel ( leta efter cysta) . han sa att jag skulle ta en ipren när de gör ont . de var inte de svaret jag ville ha jag ville veta varför de gör ont och om de är oraken till barnlöshet.
jag har några frågor som någon kanske kan svara på .
Jag har testat sådana ägglossningstest några gånger men har bara fått markeing en gång. är det möjligt att inte ha ägglossning även fast man har regelbunden mens?
Nu vart de mycket jag var bara tvungen att skriva av mig
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-03 22:43:09:
Jo jag har sökt hjälp om en undersökning. jag har gjort ett blodprov som de sa var normlat . i vad vet jag ej. min sambo har gjort ett spermaprov men de var inte tillräklig mängd så han ska göra ett nytt i feb. sen vet jag inte . läkaren sa idag när han läste min papper att utredningen nog låg på is ett tag och allt handlade om en massa papper . vet ej hur länge allt ska ta...