• MammaMikaela

Orolig

Hejsan,
    Sitter fortfarande och väntar på min son, som skulle kommit hem för en timma sen,han har inte ringt eller hört av sig på nått sätt, börjar bli orolig, han svarar inte på sms elr mobilen.
    Han brukar inte vara försenad, om det inte har hänt nått hoppas jag att han har en bra ursäkt.

• Svar på tråden Orolig
  • Lina86
    MammaMikaela skrev 2008-01-02 00:11:51 följande:
    Hejsan,Sitter fortfarande och väntar på min son, som skulle kommit hem för en timma sen,han har inte ringt eller hört av sig på nått sätt, börjar bli orolig, han svarar inte på sms elr mobilen.Han brukar inte vara försenad, om det inte har hänt nått hoppas jag att han har en bra ursäkt.
    hejsan..

tråkigt att vara orolig..

När jag var ca14-15 år så "råkade" jag nästan alltid missa bussen..

hoppas det är så för din son oxå.. att det inte har hänt något.
  • ingensignatur

vart skulle han vara då? kanske fastnat hos en flicka?

• stinastar

Oj, jag skulle oxå vara jätteorolig, med all sannolikhet har det dock inte hänt nåt .

Jag minns själv när jag var i den åldern, kom hem för sent titt som tätt, men då fanns det heller inga mobiler. Han dyker nog upp när som ska du se

• ingensignatur

hur går de? har han kommit hem?

• Emelisch

Kommer ihåg den där åldern med, jag gjorde oftast inte så, för jag fick sådana skuldkänslor för att jag gjorde så mot mina föräldrar, har alltid varit sådan :P men jag vet att mina vänner gjorde ofta så att dom stängde av telefon eller strunta i att svara när deras föräldrar ringde, för dom visste att dom skulle vara hemma för längesen.. :/ synd att dom inte tänker på hur orolig andra kan bli. Får hoppas att det är lika med din son, att han gjort så eller liknande. Han hör nog av sig snart :)

• 17 årig tjej

Nu blir vi nyfikna och hoppas att han har kommit hem , har han gjort det ?

• roflmao

oj då, har han kommit hem än?

• ingensignatur

hoppas verkligen de inte hade hänt nåt... =/

• roflmao

Undra om han kommit hem än??????????????+

Svar på tråden Orolig