• viki

11 MF idag

Hej!
    Idag fick jag min 11 MF. Denna gången fick jag trombyl, progesteron, prednisolon men det hjälpte inte. Är jätte ledsen, gråter.

• Svar på tråden 11 MF idag
  • Cia o krabaten

Jätteledsen för din skull
    Sitter här gravid för 5e gången och fasar för detsamma.
    Kan inte annat säga än att låt dig glida ner i svarta gropen ett par dagar innan du hasar dig upp igen.
    *kram*

• BetterOffAlone

Kan heller inte säga mycket mer än att jag beklagar, har själv haft 8 och vet hur hårt det är.

Får jag passa på att fråga vad "prednisolon" är?

KRAMAR

• Happygirl79

Skickar en massa tröstkramar!!!
    Har "bara" haft 3 mf, har varit jättejobbigt att gå igenom, så jag beundrar dig som orkat kämpa!!! Kan inte säga annat än att jag hoppas att det går vägen snart! Kram...

• Smullan

Men Gud..... vet inte vad jag ska skriva.. Får ni ingen hjälp?? Missfallsutredning??
    Lider och tänker med dig.. Jag har haft ett.. och vet hur jobbigt det var, vårt var efter ett IVF försök...

Så ledsen för er skull....

• Helloween

Usch, vad jobbigt. Sänder här styrkekramar till dig. Hoppas att ni snart får bukt med de många MF och kan se framåt. Hoppas att nästa år blir ert år. Kraaaaaaaaam

• Cico

Hej Viki!
    Vet ej hur många "gånger" du testat med Prednisolon, men vill tala om att det var det som tillslut hjälpte mig. Om du orkar med fler försök så kanske Prednisolonet kan hjälpa nästa gång.

Styrkekramar från Cico (7 missfall, men som lyckades tillslut)

• skattsessan

Kramar till dig, vet precis hur det är, har själv haft 5 missfall, men inte 11 som du har.

Livet är orättvist!

Massor av kramar till dig.

• AlmaBus

Kram jag har haft 3ma +ett avbryt. Beklagar å kramar.

♥♥Lycklig Mamma Till Alma!!♥♥
Svar på tråden 11 MF idag