• missmokasin

Trionetta, erfarenheter?

Hej! nån som har erfarenhet av p-pillret trionetta 21, hur lång tid tog det innan mensen kom. En liten fundering fån en undrande nybörjare

• Svar på tråden Trionetta, erfarenheter?
  • sky1208

man kommer få mensen som vanlig även om man äter p-piller.. tog trionetta efter har ätit marvelon i 3½år. slutade med trionetta i april 04 and blev gravid (oplanerade) aug 04.

• pixpix

Jag åt det innan jag bytte till en annan sort.. men hade ett uppehåll på två månader mellan dem.
    Mensen kom direkt när den skulle för mig och månaden därpå oxå!

• pixpix

Fast när man äter p-piller är det ju egentligen ingen "riktig" mens utan en blödning.. ja eller hur förklarar man?

• Mmmajsan

Jag åt Trionetta under ca. 3 år och när jag slutade så tog det 6 mån för mensen att komma tillbaka.

• Curlingmorsan

Jag har precis börjat äta Trionetta igen efter graviditeten Första kartan men jag gissar att mensen kommer som den ska, ca 2 dagar efter jag tagit sista tabletten. Återstår att se på söndag ;)

• Smilla79

Jag åt trionetta 28 och fick mens efter två veckor som man "ska". Fyra månader senare var jag gravid

• Filurken

Jag åt Trionetta 21 i 12 år och 10 dagar efter att jag slutade fick jag min mens.

• Curlingmorsan

Jaha nu fattar jag va du menar. Det e jag som e lite trög! :) Hmm... kommer inte riktigt ihåg men tror att min mens kom ganska regelbundet direkt efter det att jag slutade med pillrena. Kanske tog nån vecka längre än vanligt innan det kom igång, max.

Pixpix, vadå e det ingen riktig mens? Min mens har varit likadan när jag ätit p-piller som när jag höll upp..

• Tiny

Hej!
    Jag åt i å för sig Trionetta 28, för jag är lite glömsk
    Men effekten är väl densamma...
    Jag blev gravid 6 månader efter p-piller stopp, dock helt oplanerat.
    *kram*
    Tiny

• Cissolina

Jag hade knaprat trionetta 21 i nästan 8 år när jag slutade i augusti (-04), mensen kom på en gång, precis som inget hade hänt. Vi gjorde inget bebis-försök förrän i december och i mars tog det sig, tyvärr slutade det i mf. Har testat med äl stickor i februari och det verkar funka som det ska.

Men som med allt annat så skiljer det sig från person till person hur kroppen reagerar.

Lycka till!!

• Evanescence

Jag åt trionetta 28 i ca 6 månader. samma månad jag slutade med pillrena vart jag gravid. Och så blev det 2 ggr

• Tripplis

trionetta = 15kg övervikt på typ 3månader + en graviditet

trionett = jätte bra!!

skulle får trionet när ja förnyade receptet men bm skrev ut fel o de heter s lika.. å de täntke inte ja på.. *Suck* men ja har juh min storing pga av det

• behus

Detta är en verklig nätet licensierade apotek de inte kräver en tidigare recept för xyloproct (endast en konsultation nätet )    www.europetabs.com

Svar på tråden Trionetta, erfarenheter?