• ebben

VAD skriva som tack till dagispersonalen?

Nu ska jag ge de en korg med diverse chokladaskar o så,till dagispersonalen,o ett kort där det redan står förtryckt "god jul o gott nytt år"-
    men VAD ska jag skriva mer?
    Jag är SÅ tacksam att de är duktiga,snälla,o att inskolningen o resten av "terminen" gått så bra.O att mina barn trivs-men HUR skriva det lite kortare,så det låter BRA?
    Jag är inte så bra att formulera mig......
    Hjälp tas tacksamt emot.

• Svar på tråden VAD skriva som tack till dagispersonalen?
  • E81

"Tack för den här terminen! XXXX trivs så bra och ni är toppen!"

Kanske?

Världens finaste Anton har blivit ett år! *Anton* 19/6-06
  • SaramedM

Jag funderar på samma sak
    De har gett allt till oss, M har varit svår att skola in och de har hela tiden mött henne där hon har varit känslomässigt

Så det måste jag försöka få med

• Vildkorn

Tack för en bra start som blev ännu bättre än jag förväntat.
    Ni är underbara och gör ett toppenjobb!

• ebben

Vildkorn....tack.
    Ja de är toppenbra o det HAR verkligen gått mycket bättre än jag trott..... väntar hela tiden på nåt "bakslag" då det blir "katastrof......",men nu har de som sagt gått från 20 aug till nu o det är SÅ bra.

• Vildkorn
    ebben skrev 2007-12-15 15:11:20 följande:
    Vildkorn....tack.Ja de är toppenbra o det HAR verkligen gått mycket bättre än jag trott..... väntar hela tiden på nåt "bakslag" då det blir "katastrof......",men nu har de som sagt gått från 20 aug till nu o det är SÅ bra.
    Men vet du vad? Vad du skriver på kortet är inte det viktigaste. Tala om för dem hur du känner om du inte kan få ned det på ett litet kort istället.
    Jobbar själv inom barnomsorgen, inte för att det spelar så stor roll egentligen...
    men det är alltid kul att få uppskattning för det du gjort.
  • ebben

jo,det är klart! men de är ju flera stycken,o de är "uppdelade" på 2 avdelningar-o ALL personal vill jag ska få veta att vi uppskattar de.Men jag träffar inte alla på en gång.Så jag tänkte ändå att det är bra om det kommer på kortet,då får i alla fall alla se det.Även de jag inte träffat på ett par dar.......

• Vildkorn
    ebben skrev 2007-12-15 15:20:37 följande:
    jo,det är klart! men de är ju flera stycken,o de är "uppdelade" på 2 avdelningar-o ALL personal vill jag ska få veta att vi uppskattar de.Men jag träffar inte alla på en gång.Så jag tänkte ändå att det är bra om det kommer på kortet,då får i alla fall alla se det.Även de jag inte träffat på ett par dar.......
    Då förstår jag...

Men då är det bara att skriva något om att du och barnen både uppskattar och är jättenöjd över jobbet de gjort.
    Hoppas det löser sig.
    Lycka till!
  • ebben

jag skrev nu bara

"Tack till alla på XXX o XXX (avdelningarnas namn)
    Ni är toppenbra!
    Känns bra att ha pojkarna hos er.
    De trivs o vi är SÅ tacksamma.

• ebben

då fattar de verkligen att vi ÄR nöjda va?

• Vildkorn
    ebben skrev 2007-12-15 16:18:32 följande:
    jag skrev nu bara"Tack till alla på XXX o XXX (avdelningarnas namn)Ni är toppenbra!Känns bra att ha pojkarna hos er.De trivs o vi är SÅ tacksamma.
    Det var jättebra...
  • Karina 80

Jag jobbar på förskolan Man blir alltid lika tacksam att bli ihågkommen med nån sak när terminen är slut. Vad som står på kortet är inte viktigast utan det att man blir uppskattad för det jobb vi gör!!

Svar på tråden VAD skriva som tack till dagispersonalen?