Ringtest
När ringen hålls ovanför magen i en tråd. Antingen snurrar den runt eller gungar fram och tillbaka. Vilket var tecknet för flicka/pojke av dem?
När ringen hålls ovanför magen i en tråd. Antingen snurrar den runt eller gungar fram och tillbaka. Vilket var tecknet för flicka/pojke av dem?
När den snurrar runt i cirklar är det en tjej...
Hjälp gjorde detta test nu och det roliga va att den först snurra runt sen börja den gå åt siderna sen snurra den runt igen och sen till siderna hmm...Vad ska detta betyda ? :)
he he ingen som kan svara på det eller *flin*
Vill inte skrämma dig men exakt det gjorde den på mig och min man oxå. Är man gravid ska man ju göra över magen, annars över handleden. Visar det flera så brukar man säga att det är de nästkommande barnen oxå. Lite roligt är dock när jag och min man gjorde testet så cirklade den först tydligt på oss båda, sen sa han, nu börjar min pendla, och det gjorde min oxå samtidigt. Några dagar senare fick vi veta att vi väntar tvillingar. Lite kul. Men vi vet ju inte om det är en kille och en tjej.
Kanske väntar du trillingar! =)
snoffsan. vaddå gjorde din man testet över sin mage också???
Jag kan säga att det testet inte stämmer, enl ringen skulle det bli en pojke men tji fick vi, det blev en tjej.
Jag har gjort det här "testet" en gång innan jag fick barn. Fick flicka, pojke, flicka, flicka = 4 barn. En så länge stämmer det. Jag har fått först en flicka och sedan en pojke. Jag tror jag får tvillingar nästa gång
//Zack.
Min man gjorde alltså testet över sin handled, inte över sin mage! =)
SJälvklart är det bara skrock, men lite kul var det ju att vi båda fick samma sak och att det sen faktiskt visade sig att det var tvillingar. Nu väntar jag och hoppas att det stämde och att vi äntar en av varje kön.
Åhhh...hmm..ja jag har ju tvilllingar redan som blir 6 år nu så hmm..jag skulle vara tacksam om det va bara en *flin* men men vi får se vad det blir blir lika glad för va det än är så :)
Brukar det inte vara individuellt hur den pendlar? Iaf om man använder en "riktig" pendel så är det så. Enligt ringtest som svägerskan gjorde så ska Liten's Pappa inte få några barn,.. skrock som sagt =)