vad göra?
hej alla. ny här men måste dela med mig av mitt problem.
har ett mycket långt förhållande som jag lever i nu. det har varit enormt dåligt sista tiden (3 mån minst). det har även varit dåligt i perioder förr. vi har barn och hus. delvis är det mitt fel att vi inte har det bra och delvis hennes. förra veckan blev jag anklagad för att ha träffat en tjej som jag var ut och fikade med en gång för flera år sen då vi hade en tillfällig separation. jag hade inget som helst intresse i denna tjej och gick ut och fikade med henne på en offentlig plats för att försöka få henne att förstå att jag inte var intresserad. hon sms:ade mig massor som min fru såg och sen dess känns det kört. till råga på allt detta så träffade hon en man som hon bjöd hem då och nu hittade jag i mailboxen att dom mailat varann och sa att dom hade tänkt på varann och sånt. som extra ryggsäck har min styvfar fått cancer och är döende och jag har gått i väggen pga hus, relationsproblem mm mm. ser inte ett ljus i tunneln alls just nu. har varit i kontakt med psykvården förr pga självmordstankar och är oerhört rädd att jag ska falla in i dom gamla spåren igen. är det nån som kan ge mig tips på vad jag ska ta mig till. behöver hopp och en gnista av något slag.