• fia sthlm

Ni som fick barn under 18 år, hade ni väntat några år till om ni fått göra om det?

Undrar om dom som fått barn tidigt ångrar att dom skaffade barn när dom var så unga?
    Om ni hade fått chansen att föda erat barn, samma barn, några år senare hade ni gjort det då efter den erfarenhet ni har idag?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som fick barn under 18 år, hade ni väntat några år till om ni fått göra om det?
  • Marlene B

Är inte alla barn som föds under 18 år?

• Me o Mike

hoho va lustigt!

CloudBerry skrev 2007-12-10 10:59:04 följande:
  • 1980 längtar

Humorn är på topp ser jag

Om du inte kan föregå med gott exempel - ja, då får du bara vara en gräslig varning.
  • fia sthlm
    CloudBerry skrev 2007-12-10 10:59:04 följande:
    jodå
  • Lia85

Nej, jag hade inte väntat. Jag har fått så otroligt mkt erfarenheter av att få barn väldigt tidigt och dessa skulle jag inte vilja vara utan.

• BrideOf Rocky

Nej absolut inte, jag hade valt att vara 16 om jag fick göra om det, men nu var jag 17 år och det gick väl bra det med.

Bli inte så jävla provocerad lilla vän.
  • KalsongMorsan

Absolut inte!

Från den dagen du blir Mamma har du ditt Hjärtan springades utanför kroppen Föralltid
  • Frida Mama89

Absolut inte!! Det finns inte ens på kartan att jag skulle väntat. det var ett planerat och väl genomtänkt beslut och det kunde inte ha gtt bättre heller.

• MansonDust

Jag var iofs 18 när hon föddes, men 17 när jag blev (planerat) gravid.

Mitt svar är NEJ.

Mamma till Star 021017 & Ninja 060522, samt två små änglar..
Svar på tråden Ni som fick barn under 18 år, hade ni väntat några år till om ni fått göra om det?