Någon som köpt tandblekning från Dentway??
Fungerade det?
Blev ni nöjda med resultatet?? Kan det skada tänderna på något sätt??
Vore kul att höra från någon som gjort en tandblekning från dentway.se, funderar starkt på att köpa därifrån.
Fungerade det?
Blev ni nöjda med resultatet?? Kan det skada tänderna på något sätt??
Vore kul att höra från någon som gjort en tandblekning från dentway.se, funderar starkt på att köpa därifrån.
Min sambo har testat det. Han fick fina vita tänder. Det var inte krångligt alls men han tyckte inte riktigt om bettskenorna, fast det är väl en smaksak. Testa! Tänk bara på att du inte ska ha några hål.
Jag vet inte exakt men jag tror att man ska ha på dem cirka 30 minuter per gång.
Det ska tydligen inte vara bra då man har hål, fråga mig inte varför men det är väl kanske att blekningen går ned i tanden eller något. Men som sagt, det blev vitt och fint!
Min sambo ( jäkla tjat om honom... ) han gjorde det i typ juni och jag tycker att hans tänder är vita fortfarande. Han röker och dricker mycket kaffe. Det beror väl också på vilken kvalité man har på tänderna själv.
Tycker det lät som en kul klapp.
ooh detta ska jag prova! läste nyss på deras hemsida. verkar ju jättebra! värt att prova iaf. nu är det bara att vänta på att lönen ska komma =)
har en liten fråga ang beställningen. jag beställde en 22% blekning och så stod det att man skulle få 2 st. men i bekräftelse ordern står det bara en.. hmm hur går det ihop? eller lägger dom automatiskt ner 2 st när man beställer nu när dom har det erbjudandet?
jag har redan fått mitt paket!!! två dar. o oj =) men jag beställde bara ett paket men fick två???. står så på kvittot att jag bara beställt en oxå.(datorn) beställe mot faktura och har inte fått inbetalningen ännu. tycker ändå det är knepigt.
är det fler som varit med om det här?
eller är det det där erbjudandet så att dom automatiskt lägger ner två. stog inget om de iaf. aja får väl ringa dom annars. vill inte stå å betala för två.
Jag har köpt ett par gånger och det funkar jättebra
men hur lång tid tar leveransen?*jag bor i stockholm* jag beställde i måndags efter nio på kvällen
Hur vita blir tänderna då? Jag vill absolut inte att de ska bli som typ Carolas. Att de bara lyser.. eller som Ross i Vänner.. hehe
haha, nä Ross tänder klarar man sig utan hahaha!
Tänk om sambon tar det som en pik att få såna... =)
Men jag ska nog köpa det till mig, och honom i julklapp =)