• Emsan1988

Några fler 88:or än mig?

Några fler 88:or än mig som planerar barn/har barn? Planerar en liten i februari 08=) Nån mer som åt Ceracette innan grav? I så fall hur lång tid tog det för er att bli gravida? Kommer sluta med mina den 1:a januari. Vore kul att prata med er 88:or så skriv gärna en rad eller två i min gb.

• Svar på tråden Några fler 88:or än mig?
  • idacathrine

Jag är född 88 och har en fin liten bebis!

• lillpillan

Jag är född 88 och har en liten kille på snart 7 månader.

• Emsan1988

lillpillan: Ok då vet jag, hur reagerade folk i din omgivning på att du skulle ha barn?

• lillpillan

Jadu de var väldigt blandade kännslor och komentarer. många tyckte vi var dumma i huvudet typ och att abort borde vara en självklarhet medan andra tyckte att det var helt underbart roligt..

Om du vill veta mer kan du skriva i min GB..Lättare att hålla koll där :D

Leo min gullefunis
  • Modin

Jag är född 88 och har en tös på 1½ och har en i magen som kommer i maj :D

• Immini

Jag är -88 och är gravid. Det kommer bli i slutet av Juli någon gång. Hade en P-stav innan jag "råkade" bli gravid. Jag tog ut den i slutet av augusti, och fick en mens innan jag upptäckte den lilla krabat.
    Lycka till!!

Emsan1988 skrev 2007-12-05 16:04:17 följande:
    Några fler 88:or än mig som planerar barn/har barn? Planerar en liten i februari 08=) Nån mer som åt Ceracette innan grav? I så fall hur lång tid tog det för er att bli gravida? Kommer sluta med mina den 1:a januari. Vore kul att prata med er 88:or så skriv gärna en rad eller två i min gb.
  • Mamman88

Hej Hej, jag är 88 och har en liten dottet på 9 månader

Jenna kom till oss den 2 mars 2007
  • Nattie

jag hade precis fyllt 17 när jag fick min son,,idag är han 2 år=)
    och jag är en 88

Svar på tråden Några fler 88:or än mig?