Vad har du för ringsignal och för bakgrund/skärmsläckare på din mobil?
Skulle vara kul o veta så dela gärna med dig o skicka gärna lite förslag till mig..
Skulle vara kul o veta så dela gärna med dig o skicka gärna lite förslag till mig..
Skärmsläckare använder jag inte, det drar bara massa ström.
Ringsignal har jag för tillfället nåt ljud från serien 24, kommer inte ihåg vad jag har på min vanliga telefon som är på lagning nu..
just nu har jag : Leave me alone - Finlands eurovisions schlager -07
Takida - Curly Sue (stavning?)
Nanne grönwall- Pissenisse
bakgrundsbild- En drake med mitt nick som text över
Skärmsläckare- ingen
"Stanna Anna" med Björn Rosenström.
Bakgrundsbild är just nu en bild på mig själv! *asg*
Ojsan, skulle man nämna bakgrundsbild oxå?
Ja det är på min systerdotter ena dagen & mina systersöner andra dagen
Winnerbäck- nu är alla små stjärnor som ringsignal. Min kompis lilla tjej som bakgrundsbild
jag har någon jullåt som signal... sen har jag lite olika signaler beroende på vem som ringer. Sen har jag mina barn som bakgrund
Jag har Hello Kitty som bakgrund på mobilen och sen har jag Liquido som ringsignal men vissa personer har egna ringsignaler så att jag vet vem som ringer. plus att jag just har skaffat en ny mobil som det gick att leka med så då gjorde jag det och nu orkar jag inte ändra tillbaka det.
Men jag skulle behöva en juligare ringsignal känner jag.
Nån som har några länk förslag på vart man kan få ringsignaler GRATIS??
Har Martin Stenmarck - Om du rör mig dör jag
Skärmsläckaren är en bild på Lilleman i magen från 4d-ul.
Daft Punk - Technologic, som ringsignal
Tema, som bakgrund. Den ändrar färg och motiv beroende på tid på dygnet och årstid
Jag har en vinterbild som bakgrund och ringsignal för alla utom sambon är "Working class hero", när sambon ringer är det "Crazy" med Aerosmith som spelas.
Jullåtar året om?