Hur stor är chansen?!!!
Undrar hur stor chans det är att kunna få behålla en tredje graviditet??
Har nydligen haft mitt andra missfall.
Vill så gärna ha barn!
Undrar hur stor chans det är att kunna få behålla en tredje graviditet??
Har nydligen haft mitt andra missfall.
Vill så gärna ha barn!
Tre m.f på raken ( eller ö.h.t) är väldigt ovanligt så jag skulle vilja påstå att chansen til en lyckad graviditet är stor nästa gång!
Hur sena m.f har du haft?Har du någon aning om varför det blivit m.f?Tidiga m.f är mycket vanligare än man tror och många har haft både en och två m.f och ändå fått ett eller flera barn sen.
Det är klart du kan hoppas!Jag tror att det är bara runt 0.5% som får tre m.f så chansen är stor att du lyckas nästa gång.Det är klart det är skit med m.f,jag har själv haft två jättetidiga,men ger upp för det gör jag ju inte.
Det finns inte mycket man kan göra själv för att förhindra m.f,men att dricka max tre koppar kaffe om dan är en stark rekommendation och att äta Folsyra.Selen är också bra även om det inte sägs av vetenskapen.Lycka till!
Vi säger som så att vi BÅDA ska få våra efterlängtade barn! :)
Jag fick mitt andra mf i söndags, v6, så det var intressant att höra att det är liten chans att det blir en tredje gång. Klart att vi alla ska lyckas nästa gång.
Jag är inne på min tredje graviditiet nu efter ett missfall och ett MA det här året. Är livrädd för att förlora den här också. Vågar nästan inte vara glad än... Någon som vet statistiker på tre missfall på raken?