När kan man tidigast se på ett ultra ljud att man är med barn?
japp precis det jag undrar. i vilken vecka? kan man se något eller till och med innan BIM?
japp precis det jag undrar. i vilken vecka? kan man se något eller till och med innan BIM?
nånstans runt vecka 5 har jag för mig - då är fostret 3 veckor gammalt o man bör då se en fostersäck åtminstone.
Jag gjorde ett ultra ljud idag, men jag nämde inte att jag kunde vara gravid. Jag har BIM på söndag. Jag och min sambo har precis påbörjat en utredning och då har dom rekomenderat att inte bli gravida under själva utredningen..
men hon sa att allt såg fint ut och att min mens var på väg för att hon såg att jag hade en en tjockare slemhinna??
ångrar mig nu efteråt att jag inte sa något.
Men en väldigt tidig graviditet kanske inte ser ut som en tjock slemhinna??
Jag skulle ju bara vara 4 dagar innan BIM så det är väldigt tidigt???
Du kan inte se nåt så tidigt. Men du borde berätta för dem. Fast varför tror du att du är gravid just nu, menar du att chansen finns, eller är det nåt annat som gör att du tror det? Tror att du kan se en hinnsäck 1 eller 1.5 vecka efter bim.
testade idag, tre dagar innan BIM är det idag och jag fick ett plus. Jag kände det på mig, för jag kände samma känsla som jag har gjort alla andra gånger. Men det här kommer att skjuta upp våran utredning ett tag. Måste ju vänta på att det kommer ett missfall igen eller gå och hoppas på att man får behålla.
Jag ska spolas på torsdag men det går ju inte nu. men jag är ju jätte glad att det är som det är =) ett plus är alltid ett plus. Hoppet dör ALDRIG..
måste ringa och fråga om man kan kanske få äta medcin i förebyggande syfte iaf, även fast inte utredningen är klar..