• Johan76

Pappa i Örebro vår/sommar 2008?

Halloj! Finns det ngn mer förväntansfull därute som ska bli pappa våren ´08 i Örebro? Hör av er, //Johan

• Svar på tråden Pappa i Örebro vår/sommar 2008?
  • hannandreas

Hejhej.

Jag väntar en knoddas som är beräknad 20 april 2008. Ska bli grymt kul. Bor i Baronbackarna i Örebro men skulle helst vilja flytta till något annat område i Örebro typ norr iaf inte baronbackarna. Var på väster bor du? Vilken gata?

• Johan76

Tjena! Vi hade lite flyt och fick tag på en lgnhet i Stjärnhusen, har inte bott här så länge, flyttade in i slutet av Juli men trivs riktigt bra. Är det första barnet eller?

• hannandreas

Ja, första barnet. Ska bli görsköj. Ska ni också få första barnet?

• Johan76

Japp!! Det är första barnet här med, ska bli super kul samtidigt som man oroar sig en del. Har iaf varit på UL och få se den lilla, helt otroligt coolt,graviditeten känns mer "grepp" bar nu på något sätt.

• medivh

Hej på er! Jag ska ha en bebbe i April, blir min tredje :)

• Johan76

Halloj! Grattis! Då tillhör du den mer rutinerade skaran pappor i denna tråd =) Man är säkert lika nervös inför det tredje barnet men man har ju ändå rutinen om hur det går till under förlossning osv..Stort Grattis..

• medivh

Näeh, jag är into orolig :) det kommer sen, när hon säger 'det är dags nu' och man inte har nån barnvakt åt dom andra :)

• Dannestone

Hej

Jo jag ska bli pappa nu i vår 2008. I maj närmare bestämt. Det är första gången för mig och jag spänd av förväntan. Min sambo en dotter sen tidigare och verkar lugnare. Hur som helst ska det bli hur kul som helst.

/Daniel

• Johan76

Tjena Danne! Grattis, en Maj bäse precis som vi. kommer ni ifrån Örebro? Vårat är planerat runt 7:e Maj, kanske vi ses på BB då =) Tar med 2 cigarrer utifall. God fortsättning, gott nytt år!

• Dannestone

Jag kommer från Stockholm. Har bott och studerat här i 5 år dock. Min sambo Maria är härifrån.

Eftersom vi då kommer bli föräldrar samtidigt så finns det ju en chans att man stöter på varandra. Även innan maj om ni nu planerat göra besök på BB och föräldragrupper.

Är detta erat första barn också?

God fortsättning

//Daniel

Svar på tråden Pappa i Örebro vår/sommar 2008?