• Anonym

grödbygården????

någon som vet något om mamma barn behandlingshemet på grödbygården?????? bra dåligt???

• Svar på tråden grödbygården????
  • Aconite
    Google
    Söklägen
    Annonser
    Sponsrad
    GrödbyGården Hvb-hem - Utredningar, behandlingar
    Vi erbjuder utredningar av föräldraförmåga och efterföljande behandling. 30 års erfarenhet. GrödbyGården ligger i nordöstra skåne med naturen som närmsta granne.
    Personal
    Tjänster
    Ett väletablerat HVB-hem
    Om oss
    Vår målgrupp
    Sökresultat
    GrödbyGården AB
    2,0(4)
    Behandlingshem i Sverige
    6+
    Översikt
    Recensioner
    Foton
    Huvudresultat
    Recensioner
    Sortera efter
    Mest relevanta
    Senaste
    Högst
    Lägst
    Camilla Ekberg
    5 recensioner·1 foto
    för en timme sedan
    NY
    Det var den värsta upplevelsen i mitt liv. Nedbrytande och Grödbygården Aktiebolag raserade genom sina tvivelaktiga behandlingar tron på mig själv som förälder och människa utan en ansats att bygga upp den igen. Okunnig personal där en ?Mer
    Emma Helga
    1 recension
    för ett år sedan
    Hej, inte bra plats, ingen hjälp, var fel plats för mig , fick problem efter kontakt med oprofessionellt jobb ! Följer mig, även var försök att döda mig !!!
    2
    Natalie Kerwer
    4 recensioner·4 foton
    för 4 år sedan
    Riktigt oprofessionellt
    6
    Mithqal Almufrij
    Local Guide·32 recensioner·1 foto
    för 4 år sedan
    (Översatt av Google) fint ställe

(Original)
    ???? ????
    GrödbyGården - Ett väletablerat HVB-hem med naturen inpå knuten
    GrödbyGården är ett väletablerat HVB-hem med naturen inpå knuten. Vi hjälper föräldrar, barn och familjer att ta fatt på den livstråd som slagit knut.
    Du besökte den här sidan den 2022-11-12.
    Verksamhetsmanual - GrödbyGården
    17 oktober 2020. Verksamhetsmanual. Test. Inga nyheter. Föreståndare för GrödbyGården är Gabriel Öman. Läs mer om GrödbyGården ?.
    grödbygården???? - FamiljeLiv.se
    någon som vet något om mamma barn behandlingshemet på grödbygården?????? bra dåligt???
    GrödbyGården AB i 295 91 Bromölla - HVBGuiden.se
    I HVB Guiden hittar du förteckning över svenska behandlingshem, svenska vårdhem eller familjevårdsenheter. Sök efter vårdplatser/vårdplats på HVB-hem eller ...
    Saknas: recensioner ?| Måste innehålla: recensioner
    Grödbygården AB
    Företaget har inga omdömen. Telefonnummer. 0456-2XX XX. Klicka på numret för att visa hela.
    Grödbygården , Bromölla - Min Son
    31 mars 2015 ? En grej till som hände var att första natten vi skulle sova så var spjällsängen som var insatt i sovrummet fel inställd, jag fick besked på att ...
    www1.ssil.se ? verksamhet
    GrödbyGården AB - Verksamhet - SSIL
    Behandling: 2635 kr per person/dygn 8% rabatt utgår fr.o.m familjemedlem nummer tre. Räkneexempel: Består familjen av fyra personer debiteras familjemedlem 1 ...
    Grödbygården AB - Skåne län, Bromölla - Placeringsinfo.se
    Vi har sedan 1990 hjälpt över 200 familjer att ta fatt i den utvecklingstråd som tidigare slagit knut. BREDA PERSPEKTIV Hos oss får ingen diagnos eller ...
    www.ratsit.se ? 5563956472-...
    Grödbygården Aktiebolag i Bromölla ? Info - Ratsit
    Grödbygården Aktiebolag - Org.nummer: 5563956472. Vid senaste bokslut 2021 hade företaget en omsättningsförändring på -8,3%. Fördelningen i styrelsen är 25 ...
    Organisationsnummer: 556395-6472
    Grödbygården - Hälso- och socialvårdscenter, kliniker - Infobel
    Hitta bedömningar, öppettider, foton & videos om Grödbygården - Hälso- och socialvårdscenter, kliniker i Bromölla. TEL: 045625... Hitta andra företag ur ...
    Relaterade sökningar
    Schema HVB-hem
    Camilla Ekberg
    5 recensioner·1 foto
    för en timme sedan
    NY
    Det var den värsta upplevelsen i mitt liv. Nedbrytande och Grödbygården Aktiebolag raserade genom sina tvivelaktiga behandlingar tron på mig själv som förälder och människa utan en ansats att bygga upp den igen. Okunnig personal där en kvinna regelbundet bara låste upp min lägenhetsdörr och gick in utan att knacka på, en manlig personal gick in i mitt sovrum när jag gått och lagt mig med barnen och ammade min son i bara trosor under täcket, sedan stod han kvar och pratade utan att ursäkta sig. Kränkande och respektlöst. Jag trivdes med en kvinna i personalen som var från Tyskland. Lägenheten jag fick bo i hade hål i plastmattan på golvet, smutsig vardagsrumsmatta, köksredskapen som såg ut att vara från en loppis hade sprickor, missfärgning och luktade av gamla kryddor. Kuddarna var platta och knöliga. Det sprang råttor i väggarna och på vinden, värmen slutade att fungera. Tack och lov fick jag en annan människovärdig lägenhet efter från mig påtalade brister. Där gick vaktmästaren in i min källare flera gånger utan att knacka på. Deras terapi var att jag skulle bli tvångsfilmad och prata med en personal en gång i veckan under 7 oerhört långa månader. Jag kände mig otrygg och utlämnad varje gång samt under hela min vistelse i detta helvete. Det enda som var positivt var matlaget och sykursen. Jag rekommenderar att du ser dig om efter alla andra möjliga alternativ från Socialtjänsten eller den som anvisar dig Grödbygården Aktiebolag. Det kan omöjligt vara sämre än Grödbygården Aktiebolag. Hade jag kunnat ge noll stjärnor så skulle jag ge det. Det tog mig minst ett år av sjukskrivning innan jag sakta men säkert byggde upp mig själv igen från den hemska erfarenhet Grödbygården Aktiebolag orsakade mig, jag hoppas innerligt att mina barn har gått oskadade ur detta som det innebar att vara isolerad från civilisationen som i ett fängelse. De borde inte få ha sina hästar, knappt några i personalen bryr sig om dem. Jag och de andra fick mocka många gånger men rida 2 gånger på 7 månader, vilket resursslöseri. Dagisets leksaker såg ut att vara från en billig loppis. Hoppas att de stänger igen så andra slipper lidandet av att vara där. Deras arbetspass var att mocka till hästar, kratta löv och rensa rabatter. Hur det kan räknas som behandling är för mig svårt att förstå. Jag tycker att de misslyckats grovt i sitt välbetalda uppdrag gällande mig och mina barn. Skamligt att de får fortsätta att tjäna så mycket pengar 💸 på obefintlig hjälp för mig och mina barn samt andra familjer som kommer dit i tron att bli hjälpta. Jag undrar hur många det är som verkligen känt att detta är en plats du får stöttning, ökad tilltro som förälder och en proaktiv hjälp. Istället blev det ett skuldbeläggande, skriftliga papper på mina brister inom alla möjliga områden i efterhand, utan möjlighet att förbättra mig. Det jag tar med mig är en oändlig tacksamhet att ha klarat mig ur denna traumatiska erfarenhet. Jag känner en oerhörd tacksamhet att få vara med mina barn och min man som en familj igen. Mn 9 årige son tyckte att det var som i ett fängelse. Han gick på Lyktan, där lekte han lekar med personalen och skulle skvallra på sin familj då de frågade ut honom. Jag tyckte det var kränkande. Aldrig någonsin har min 9 årige son mått så dåligt och haft så mycket ilska och utbrott som under tiden på Grödbygården Aktiebolag. Det gjorde ont i mitt hjärta att se hur han vantrivdes hos enligt de själva de"goda". En kupad hand för livet,
    snarare ett FUCK U rakt i ansiktet.
    Min 2,5 årige son fick träffa en mängd olika vikarier som inte hade utbildning och det upplevde jag som både otryggt och oproffessionellt. Deras interventioner som var en gång i månaden gick ut på att jag fick reda på allt dåligt enligt Grödbygården Aktiebolag hade gjort sedan förra mötet. Jag upplevde det som en närmast sektliknande stämning där 5-7 personer i personalen under ledning av den manlige chefsbehandlaren höll i mötet. Den manlige ägaren och chefsbehandlaren är de mest osympatiska människor jag träffat. Hoppas att du aldrig behöver vara på Grödbygården Aktiebolag.
    Vänligen Camilla
    Foto 1 av 1
Svar på tråden grödbygården????