• Gwyneth

Blöda vid missfall

Hej!

Jag undrar hur länge ni har blött efter ett tidigt missfall? Jag blödde först 3 veckor, sedan hade jag ett uppehåll på en vecka och sedan blödde jag igen i 5 dagar och sedan lite efter två veckor igen. Är det någon annan som har varit med om något liknande? Jag vill ju bara börja försöka igen! Jag blir så trött och less. När kommer mensen igång som vanligt igen?

• Svar på tråden Blöda vid missfall
  • mammatalman

jag fick missfall i v8 och hade då som en kraftig (för mig) mens. Fick nog aldrig riktig koll på mensen sen väldigt oregelbunden från att tidgare varit regelbunden. men ett år eftermissfallet föddes min underbara dotter.

• Funderaren

Fick för två veckor sen missfall i vecka 5+2. Igår slutade det äntligen blöda helt. Vet ju inte om det kommer igen men hoppas inte det.

Har du varit iväg och kollat så du inte har några rester kvar? SÅnt kan ju göra att det blöder längre.

Huvudsaken är att man vet vad man menar!
  • Gwyneth

Jag har varit och kollat, det finns inget kvar.

• Pollyanna

Jag blödda bara några dagar. Du kanske borde be att få bli kollad igen?

• Caramello Koala

Jag blödde i 10 dagar. Jag har normalt en menscykel på 27 dagar och mycket riktigt kom första mensen exakt 27 dagar efter missfallets första dag. Då blödde jag jäkligt mycket och några dagar längre än vanligt. Få se om mens nr 2 efter MF blir mer normal. Förhoppningsvis slipper jag den helt! (BIM om några dagar)

Svar på tråden Blöda vid missfall