• ludda

Ny här..!

Hej på er! Är alldeles ny här på familjeliv. Har varit inne och smygläst (förlåt!) om ni visste vad ni hjälpt mig många gånger genom mina ofostriga graviditeter (en i aug 06 + mars 07),så tack!
    Nu har vi precis börjat en missfallsutredning, får svar på hormonproverna nästa vecka... Vi har i allafall hittat en jättebra läkare, så det verkar lovande!

• Svar på tråden Ny här..!
  • evis79

Lycka till med allt!!
    oxå ny här. fantiskt att så många msk kan prata här om samma problem, känns lite tabubelagt i samhället...

ludda skrev 2007-11-20 16:25:29 följande:
    Hej på er! Är alldeles ny här på familjeliv. Har varit inne och smygläst (förlåt!) om ni visste vad ni hjälpt mig många gånger genom mina ofostriga graviditeter (en i aug 06 + mars 07),så tack!Nu har vi precis börjat en missfallsutredning, får svar på hormonproverna nästa vecka... Vi har i allafall hittat en jättebra läkare, så det verkar lovande!
  • Caramellis

Hej!
    Jag har också varit en smygläsare... Men nu känns det bra att ha loggat in sig så man kan vara med o fråga o svara o svamla. Vi har haft 3 missfall och har inte fått någon förklaring på vad det kan bero på. Så man får hoppas att det funkar fullt ut snart!!!

• ludda

evis79: Håller med dig att detta med mf känns tabubelagt här i samhället, något man helst inte pratar om. Synd! Tur att familjeliv finns!

Caramellis: Har ni gjort missfallsutredning?

Svar på tråden Ny här..!