• Yinmia

Oxtokig

Hmm,, tyckte att det var konstigt att andra par som fått remiss skickad efter oss kommit fram i kön innan oss...Ringde därför Uppsala som meddelade att dom inte fått någon remiss skickad från Västerås :o(

Och som alla vet är ju telefontiderna urusla till kvinnoklinikerna vilket gör att jag inte får tag på dem förrän tidigast måndag.... kanske tur för dom! Skitförbannad.

• Svar på tråden Oxtokig
  • Hope2003

Fy fan! Ja man blir tokig, det är ju inte en tandläkartid man väntar på... Vi råkade ut för ngt likanande. Vi hade pratat med SU på telefon och fått två tider bokade för ett första besök. Efter två veckor hade inte den skriftliga kallelsen kommit så då ringde jag för att dubbel kolla. Mycket riktigt hade det inget bokat på oss, jag blev så paff att jag inte fick fram ett ord. Frugan ringde en timma senare och var skogstokig. Nu hade vi tur att de löste det för oss...

Det är skit att man inte skall kunna lita på sjukvården! Hoppas det ordnar sig för er... Å du ta inte ihjäl ngt innan tisdag

• Yinmia

*skrattar* Nej då, ska försöka ;O)
    Min sambo är nyutbildad men har väntat med att söka nytt jobb eftersom vi skulle/borde ha fått inseminationstid i december.

• Nikos

Nä fy fan va tråkigt! Det måste dom ju fatta att det här är jättekänsligt. Dom får helt enkelt ta in er, ni ska ju inte behöva lida för att Västerås missat! Annars är vi dom första att skriva på protestlistan!! Grrrr!

• wantababy

Samma sak hände oss. efter en månads väntetid på att få brev om att dom fått in våran remiss så ringde vi till uppsala, och dom hade inte fått in någon så vi gick till läkaren här i etuna så dom fick skicka en ny, några dagar efter ringde dom från uppsala och sade att den kommit in :)

• Yinmia

Jo, nu ska visst remissen vara skickad men det verkar inte som att någon prioritering kan göras *suck..... bara att ställa in sig på att vänta några månader till :o/

• FMEmbla

Fy fasen vad jobbigt och orättvist. Det är SÅ hopplöst att behöva vänta och när det dessutom är nån ANNAN som gjort fel...

Svar på tråden Oxtokig