Utredning varför man får många missfall
Är det någon som börja en utredning, om att man har fått för många missfall? är det någon som vill följas åt?
Är det någon som börja en utredning, om att man har fått för många missfall? är det någon som vill följas åt?
hej, jag är i samma sits, 3 missfall på 18 månader... har fått remiss för utredning på RMC i Malmö.
beklagar dina mf... och hoppas du får bra svar på utredningen. Vart ska du utredas ngnstans?
Jag började min utredning nu i veckan. Har fått tre missfall i år. Har du fått tid för utredning nu?
jag ska på utredning i stockholm.
úndra vad de kommer säga? är rädd för att jag aldrig kommer att kunna få barn. Hur känner du inför allt?
Hej,
Jag känner mig väldigt positiv efter mitt första utrednignstillfälle. Fick en hel del tips och känner att de kommer stötta mig med det jag vill vid nästa graviditet så oroa dig inte. Liksom jag så blir du ju gravid väldigt lätt och det är ju faktiskt något positivt. Vilken mottagning ska du göra utredningen på?
jag vet inte vad mottagningen hette hhar inte fått hem pappret ännu. vart gick du på utredning någonstans? va gjorde de på utredningen?
hej lillaD
tråkigt att du också fått så många missfall på så kort tid! jag ska på utredning i stockholm.
när ska du på utredningen?
hur känns det?
Jag går på samma ställe som jag var inskriven under min sista graviditet. BArnmorskorna i Gamlastan. Har läst en del negativa saker om deras utredning, men jag känner mig väldigt väl behandlad. Läkaren gjorde VUL och allt såg bra ut, vi pratade om behandlingar jag kan få vid nästa graviditet och så togs det en massa prover. Tyvärr tar proverna 4-6 veckor att få svar på så nu väntar vi på dem.
men hoppas att alla prover ser bra ut och att du snart blir gravid och att du inte får missfall!