• Snarkofagen

Torr luft inomhus!!

När alla element är påslagna, blir luften så himla torr inomhus. Jag tycker det är jättejobbigt för luftvägarna. Nån som har nåt tips på hur jag kan "fukta till" luften i lägenheten?

• Svar på tråden Torr luft inomhus!!
  • annicavillhabeis

det finns ju såna där luftfuktare att köpa.

• Snarkofagen

Ja, fast väsnas inte de massor? Det känns som en dyr grej dessutom. Tänkte om det fanns nåt sketasmart tips som inte kostar nånting

• annicavillhabeis

Det finns små som typ ångmaskiner på clas ohlson för ett par hundra. Annars är det många som ställer ut hinkar med vatten, eller glas med vatten i fönstrena, vet dock inte hur mkt det hjälper.

• Snarkofagen

Ah, tack. Ska kolla på Clas Ohlson. Eller mannen får kolla, det är ju hans bästa affär Det där med glas i fönstren - hmm... Det känns som det inte kan funka. Blir ju liksom ingen förångning, vattnet dunstar ju bara. Vet att mormor hade nån mojäng som hängde på elementet men det var ju på 70-talet typ. Nån revolution bör vi ju ha haft under dessa 30 år.

Tack för hjälpen!

• musli
    Snarkofagen skrev 2007-11-13 09:38:21 följande:
    Ah, tack. Ska kolla på Clas Ohlson. Eller mannen får kolla, det är ju hans bästa affär Det där med glas i fönstren - hmm... Det känns som det inte kan funka. Blir ju liksom ingen förångning, vattnet dunstar ju bara. Vet att mormor hade nån mojäng som hängde på elementet men det var ju på 70-talet typ. Nån revolution bör vi ju ha haft under dessa 30 år. Tack för hjälpen!
    Såna mojänger att hänga på elementen finns fortfarande!!! På sparköp om jag inte minns helt fel!

www.sparkop.com 

Under hus & hem!
Svar på tråden Torr luft inomhus!!