• Le0

wow guildet

Blev det ett wow-guild? Fanns mycket delade meningar om var hur när tycker jag?

• Svar på tråden wow guildet
  • Dryorophus

Saken är ju att alla spelar på olika servrar och man har liksom sina kompisar där oftast så då vill man inte byta. Vet inte om jag orkar lvla upp en till. Har påbörjat tre st som är ganska låga fortfarande.

• Glondim
    Dryorophus skrev 2007-11-11 20:57:55 följande:
    Saken är ju att alla spelar på olika servrar och man har liksom sina kompisar där oftast så då vill man inte byta. Vet inte om jag orkar lvla upp en till. Har påbörjat tre st som är ganska låga fortfarande.
    Håller med
    Annars finns jag på Bloodfeather på Hordesidan under namnet "Grondim" så finns det några som är där så säg gärna hej
  • Le0

Ok ok.. Har inte spelat på länge. Ville bara veta i fall det hade blivit av att ta upp wow igen.

• Dryorophus

Spelar inte på Bloodfeather.
    Spelar på Kazzak, Deathwing & Sunstrider. Så om det är någon som spelar på någon av de servarna så kan ni ju höra av er. Spelar Horde på alla

FOR THE HORDE!!!

• Kamme

kan ju slänga in en sån här för att visa vad ni har att se fram emot då...

www.vapaakoodarit.fi/~ave/ai.vs.illidan.xvid.mp3

Ad Infinitum(Stormscale EU) vs Illidan Stormrage
    le boss de finale, sista bossen, the end of the game... Game Over

• smedn85
    Dryorophus skrev 2007-11-12 20:54:24 följande:
    Spelar inte på Bloodfeather.Spelar på Kazzak, Deathwing & Sunstrider. Så om det är någon som spelar på någon av de servarna så kan ni ju höra av er. Spelar Horde på allaFOR THE HORDE!!!
    Spelar horde mage på Sunstrider.. min gamla server från 2005. Bytte server och kom tillbaka till sunstrider häromdagen men nu känner jag inte en själ här. Du får gärna whispra mig. Heter Zarieth.. brukar spela en timme eller två efter jobbet oftast.
  • Dryorophus
    smedn85 skrev 2008-01-07 20:16:00 följande:
    Spelar horde mage på Sunstrider.. min gamla server från 2005. Bytte server och kom tillbaka till sunstrider häromdagen men nu känner jag inte en själ här. Du får gärna whispra mig. Heter Zarieth.. brukar spela en timme eller två efter jobbet oftast.
    Jag har inte spelat på ett tag nu, blir nog inget under januari, men skall komma ihåg det när jag börjar spela igen
Svar på tråden wow guildet