• skattsessan

fråga ang. progesteron

hej!
    måste bara fråga
    är det någon här som tagit, intramuskulära injektioner av progesteron i skinkmuskeln efter själva insättningen vid äggdonation??

anledningen till att jag frågar är att jag ca. 2månader efter sista sprutan fortfarande har väldigt ont där, kan inte springa eller hoppa och det är bara i ena sidan oxå...

är det nån mer här som varit med om det?

• Svar på tråden fråga ang. progesteron
  • Fiaflopp

Ajje,vad jobbigt det låter...
    JAg har i och för sig inte tagit de injektionerna ännu ( ska få dem vid nästa försök) men ville puffa åt dig...ruvar du nu så håller jag allt jag har!!

• Sleepingbeuty

jo jag tog dom när jag gjorde mina IVF.er.Man sticker ju intramuskulärt med dom.Rätt ner i muskeln.Och man kan råka komma nära en nerv ibland.Och det kan faktiskt ömma i flera veckor efter.Inget som är farligt.

• skattsessan

Hej!

Nej jag ruvar inte och det är ca. 2 månader sen jag tog senaste sprutan och det är just bara det att jag har ont i ena sidan, alltså riktigt ont...
    Vet inte om det är en nerv faktiskt, min doktor i USA sa att det är inte vanligt att det gör så ont som jag har och så lång tid efteråt.
    Om det inte blir bra snart tycker han att jag ska gå till en doktor och se vad som hänt...

Tack för era svar!

• simonetta

Hej Skattsessan
    Har du varit i usa för ÄD?Ska dit för ÄD på fredag....vill du berätta mer?
    Simonetta

• skattsessan
    simonetta skrev 2007-11-12 22:23:11 följande:
    Hej SkattsessanHar du varit i usa för ÄD?Ska dit för ÄD på fredag....vill du berätta mer?Simonetta
    Skriv privat till mig i min inbox så berättar jag
Svar på tråden fråga ang. progesteron