• Radix Lecti

Var kan man hitta Prematurkläder?

Hej!

Min väninna ligger på Mälarsjukhuset i Eskilstuna, efter att i v 32 blivit akutsnittad pga av havandeskapsförgiftning. Mor och dotter mår bra och det är nu tal om att de ska få åka hem på tidig hemgång inom en vecka
    Jag har lovat att ställa denna fråga angående prematurkläder som är stl 40 eller mindre än stl 40, var kan man hitta sånna i Eskilstuna, Stockholmsområdet?
    Min väninna har varit på Barnens hus i Eskilstuna men de har slutat sälja prematurkläder för att det var för lite efterfrågan på dom.

Tack på förhand

• Svar på tråden Var kan man hitta Prematurkläder?
  • moosen

Jag var i stockholm i fredags och på Åhlens hade dom prematurkläder! Mer än vad jag har sett på andra ställen!

• chillie

Bebisen borde kunna ha strl 44 och det hittar man en del på H&M. Pop har också en del prematurkläder och likaså Åhlens

• Radix Lecti

Åh tack för svaret moosen, du såg inte om det fanns vinteroverall/fleece overall också?

• Sunshine02

Hej

Vet att i Västerås så säljer de prematur på HM (40-44), Moa och Max.
    Sen har de haft på barnens hus men är osäker om det finns kvar...

E-tuna ligger ju inte så långt från Västerås..

~~ min mamma - en ängel ~~
  • Radix Lecti
    Chillie: stl 40 är lite för stort, stl 44 är alldeles för stort men tack för tipset det kan vara bra att veta när lilltjejen växer
  • gulllis

mins när mina tvilling syrror föddes då köpte mamma fina dockklänningar till dom

• moosen

Radix Lecti skrev 2007-11-06 21:26:15 följande:

Åh tack för svaret moosen, du såg inte om det fanns vinteroverall/fleece overall också?
    Nej, jag är ledsen. Jag vet bara att jag fick syn på dom pyttesmå kläderna... =)
    Kollade inte så noga på vad det fanns...
  • Sunshine02

Radix - Finns tyvärr inte så mkt mindre storlekar.
    Om det itne finns nån spec. affär på internet som man kan hitta..

~~ min mamma - en ängel ~~
  • Xarisma

Vet att åhlens haft förut overall i 44. Och blir ju bra om den ska ha kläder under mm kanske? Ring åhlens city är nog bäst och hör

Svar på tråden Var kan man hitta Prematurkläder?