akupunktur eller zonterapi
Jag har fått 4 mf och gjort en liten utredning där inget fel hittades. Undrar om det är någon som blivit hjälpt av akupunktur eller zonterapi?
Jag har fått 4 mf och gjort en liten utredning där inget fel hittades. Undrar om det är någon som blivit hjälpt av akupunktur eller zonterapi?
hej hej! man kan ju ringa och höra med dom som håller i såna saker vad dom har att säga om det är möjligt?
kan ju vara värt och pröva i såna fall /anna
Om inte annat för att man själv mår bättre. Och det är också viktigt. Detta elände är tillräckligt jobbigt ändå. Jag har fått känslan av att många som gått på akupunktur varit nöjda - allla kanske inte fått barn men ändå.
Hej!
Jag har haft 5 MF på rad och jag provade på zonterapi, fick gå 5 gånger sen tyckte hon att min kropp svarat bra på behandlingen, 3 månader senare blev jag gravid och jag sitter nu med en liten kille på 6 månader i famnen. Vet ju inte om det har med zonterapin att göra men JAG hade provat om jag varit dig. Lycka till!!!
Jag har också varit med om 5mf/ma på raken där dom varken hittade några fel på mig eller maken.
Jag gick till en homeopat samtidigt som jag började med yoga för att lära mig avslappning. Fick även lite rörelser samt meditation som jag skulle göra varje dag. Men vad som hjälpte vet jag inte, men jag har idag en grabb på 6,5 mån.
Det skadar inte att prova på atlernativ medicin.
Håller tummarna för dig, lycka till!!!