• S80

4 mf

jaha då var man här igen då.Att det aldrig blir vår tur. Har fått 4 mf. Fattar inte hur jag ska orka, Men man gör ju det ändå.. efter det 3:e så gjordes en "liten" utredning men inget fel hittades. Känns bara så hopplöst just nu..

• Svar på tråden 4 mf
  • Cia o krabaten

Här är en till.
    Allt var ok enligt KK, men jag accepterade inte det och sökte mig vidare privat.
    Lycka till

• Cia o krabaten

Glömde ju säga att jag beklagar dina mf.

• FynnyBabe

Här lägger jag in mig 3MF och inget fel här heller. Rent jävligt.

• pear

Vill bara ge dig en kram och berätta att jag själv hade 4 mf innan vi fick vår underbara lilla dotter. Jag tvivlade och undrade också många gånger om det nånsin skulle bli vår tur så jag vet vad du går igenom. Men ge inte upp, det finns hopp! Massor av kramar till dig!

• S80

tack.
    Cia o krabaten : Jag går privat för efter 3:e mf så skulle vi få komma på utredning på kk men det har gått 1 år nu och vi har fortfarande inte fått kommit. Såå dåligt.

pear :Skönt att höra att det kan gå bra efter 4 mf oxå. Gjorde ni nån utredning?Hittades nåt fel?

• pear

Ja vi gjorde en utredning efter 3:e mf. Den var grundlig men man hittade inget avvikande.

• S80

pear : Var dina mf lika varann? hände dom ung. samtidigt?

• n1ettan

Jag känner verkligen med dig. Jag är gravid med mitt fjärde, inte fått utredning än för vi blev återigen gravida i väntan på utredning.

har fått täta ultraljud-till vilken nytta? Dom kan inget göra, istället får jag se på hur det blir blödningar i moderkakan och hur den lilla inte växer.

jag är så sönder och trasig i min själ. Idag skall jag in för det slutgiltiga, men jag känner redan i kroppen att det blir skrapning. magen har inte vuxit på två veckor...

Inget äta eller dricka, nu gäller det att bita ihop och förbereda sig för eftermiddagens tråkigheter.

Jag vet inte hur man orkar. Det är hemskt att inte kunna få barn, endel blir inte gravida och så finns vi som får missfall på missfall.

• Cia o krabaten

S80: Fick vänta över 6mån på min utredning och anledningen att den blev av alls var att jag hade problem med bstörtblödningar som inte slutade vid senaste mf'et och fick åka in och träffade på "rätt" doktor som hade jouren och bokade in mig på återbesök samtidigt med första prover.
    Nu visade de ju inget iaf och jag fick söka mig vidare, men jag tror iaf att privat vård är bättre än landstinget i just denna fråga!
    Landstinget vill bara vifta undan det och hävda att det är så vanligt och normalt med mf

• S80

Cia o krabaten : Ja det känns som privata läkare är lite mer förstående . Dom på kk behandlar ju en som skit. Jag har aldrig fått nåt bra bemötande där.

Svar på tråden 4 mf