Utredning?
Hej på er alla som kämpar..
Har nyss gått igenom mitt femte missfall, men har också haft lyckan att få gå igenom en lyckad graviditet. Min historia. Missfall 1 sep - 03, minälskade son född sep- 04. Missfall 2 aug -06, missfall 3 sep - 06, missfall 4 maj-07, missfall 5 - okt - 07.
Fick i somras lämna blodprover, båda jag och sambo. Visade inget konstigt. Efter sista missfallet tog jag upp med min gyn att jag ville fortsätta utredningen, men hon menade på att de prover som nehövdes redan hade tagit. Ska dock skriva ut trombyl till mig. Har tidigare fått progesteron. Nu har jag dock skrivit ut Finessans lista på vilka prover som bör tas och ska inom kort konfrontera henne med detta. Känner mig dock lite intresserad av att veta mer om Lucinakliniken i Stockholm. Flera av er verkar gå där och där verkar utredningen göras grundligt eller?
Jag har 35 mil till Stockholm och undrar därför hur många besök man måste göra, en del prover borde väll kunna tas på labb där jag bor eller? Någon som har erfarenhet av att ha åkt så långt för en utredning? Eller någon som har något tips på någon bra läkare mer söderut i landet?
Tack på förhand och LYCKA TILL!
Tröskan