Julkappar - styvföräldrar
Hej hej.
Vad ska ni andra köpa till ert/era bonusbarn?
Jag har kollat på en väldigt fin och behändig fotölj med fotpall till min bonusdotter.
Har även kollat på annat också.
MVH Robin
Hej hej.
Vad ska ni andra köpa till ert/era bonusbarn?
Jag har kollat på en väldigt fin och behändig fotölj med fotpall till min bonusdotter.
Har även kollat på annat också.
MVH Robin
puff........
puffelifupp
Mina bonusbarn ska få pengar! Men då är dom 15 och 11 år!
Här blir det uteslutande kläder till min bonustjej som är 11 år. Det är det största intresset just nu. Och så lite andra tjej grejer som halsband, hårband mm. Det brukar vara poppis. Hon fyllde nyss år och då köpte vi en mp3-spelare som var väldigt uppskattad...
lycka till
Min dotter och min bonusdotter önskar sin en varsin digitalkamera så det ska dom få pluss kläder och lite annat.
puff
Min son önskar sig fiskespö, Harry Potters nya film, Pirates of Carribean film + spel samt biocheckar. Detta önskar sig han avsin bonus pappa. Han är 12 år.
Min bonusdotter, ska få fotöljen och en rutchebana till julklapp, hon är 14 månader
Kewin ska få piratgrejor och en borg
Casper ska få en bondgård Nicke nyfiken några traktorer
Men jag och Carola bestämmer vad vi ska köpa ihop....
Hej där.
Ja detta med julkappar är inte lätt. Vad ska man köpa? Har problem även till mina egna på Tjej på 7 och en kille på 10. Bonusdottern är 5. Funderar på om man ska köpa lite större saker till båda tjejerna gemensamt, och sen får de lite egna mindre pkt. Typ tjejlego eller ett dockskåp. De leker ju med samma leksaker nu. Vad tror ni? Förövrigt vad vi köper kommer jag och min sambo överens om, till alla barnen.
Lycka till
Pengar ska min mans barn få.
Dom är snart 14 å 16 år.
Vår gemensamma dotter är snart 2 ½, så det blir dockhus, målargrejer, dockor ,ja jag vet knappt.
Sambon o jag går ihop om julklappar till barnen. Sen så köper han vissa saker o jag andra, och han lägger väl lite större del än vad jag gör. 12-åringen ska bla få biljetter till en konsert och Simpsons-filmen, nån mer sak blir det nog oxå. 10-åringen får troligen skiva, prenumeration på tidning, klocka och nåt litet smycke. Vi brukar oxå försöka prata ihop oss med biomamman o hennes sambo så de inte får dubbelt av saker i onödan.
till tjejerna köper vi gemensamt, 16 åringen ska få massa målar grejer, hon gillar att måla och pengar och sånt får hon alltid av sin mamma. Den lilla är 7 år och hon får en armbansklocka, en julkrubba hon ville ha, lättlästa kapitelböcker som hon kan läsa och ett spel.
Jag tänkte köpa varsitt set med badgrejer till mina bonusar... bara liten julklapp-kombinerad-inflyttningspresent från bara mig. (vi har precis flyttat in i hus och får snart bubbelbad installerat.. till allas stora glädje)
Men annars så ger vi alla julklappar ihop. Ibland tillsammans med barnens mamma, om det varit dyra julklappar som vi lagt ihop pengar till.
I år blir det nog grejer till deras rum... stereo, liten TV, bäddfåtölj eller nåt sånt. Vi har inte bestämt exakt vad än.
Jag o min sambo köper gemensamma julklappar till alla barnen. Både vår gemensamma o mina två från innan.
Nu är julklapp köpt och mer kommer.
Vi har köpt en ratt som styr ett flygplan, det är mycket ljud och färger.. hon fick testa den på leksaksaffären och hon tyckte om den..
Sen så ska vi köpa en rutchkana ( eller va fan det heter :-P )
Även kläder har vi köpt och dylikt
Så ni behöver inte oroa er längre att jag inte har hittat något. PS. VI har hittat något