• ACK

Vi med barn födda i v 26?

Finns det flera föräldrar med barn födda i vecka 26?

• Svar på tråden Vi med barn födda i v 26?
  • Misilo

Hej!
    Inte riktigt v. 26 men väl vecka 27+ 1 föddes min lille Zion. Han är nu snart 4 månader (ca. 1 månad korr.)

Ha det bra, kram Mimmi

• Naima

Hej!

Vår lilla Ella föddes i v. 26+1. Hon är nu drygt 6 mån (3 mån korrigerat). Hur mår era bebisar?

• Ajdan

Vår dotter föddes i v 26+3. Hon är tre år nu och mår alldeles utmärkt (förutom just nu, för hon är sjuk).

• Bellablingbling

25+ 4 så nästan i 26:e veckan. Hur går det för ditt barn då ?

• Lavendelin

Min lilla Ebba föddes i v.27+0 med akut kejssarsnitt,
    nästan allt har gått bra, bortsett från andningsuppehåll och strul med magen,hon är nu snart 9 månader okorr.

Lycka tillmed era små solstrålar
    Lavendelin

• jeatea

Min flicka föddes i v26+2 hon är idag 2,5år o har varit frisk sedan hon kom hem från sjukhuset(nyfödd)

• ACK

Vårt yrväder fyller två idag. Hon är frisk fast rosslar lite när hon andas. Hon är så liten vår lilla skrutta....väger bara 8 kg (med kläder). Hon har precis börjat att ta några försiktiga steg själv men föredrar att krypa än.

• Naima

Vad skönt att höra att de mår ok!

Vår Ella mår efter omständigheterna bra. Måttlig BPD som dock förbättrats mycket senaste månaden. Hon har även haft en svår hjärnblödning, men än så länge ser man inga tecken på motoriska problem. Andra som haft hjärnblödning?

Kramar till er alla!

• CDSBA

Benjamin e född i vecka 26 4 800 g, idag 4,5 år en glad och pigg kille på 13 kg.

• jeatea

Min dotter har haft två hjärnblödningar en på vardera sida men dom var jätte små
    Hon har inga men alls från sin förtidiga födsel

Svar på tråden Vi med barn födda i v 26?