• Little J

Engelska Tråden *** del 8 ***

Välkomna till vår engelska tråd här på Familjeliv (uj, det lät pretantiöst ).
    Vi har funnits ett tag här nu, vi pratar om allt möjligt som har nån slags förankring med engelsktalande personer skämtosido - vi som håller till här vet vid det här laget vad det går ut på och ni som är nya kan väl kika in i dom gamla trådarna.

Del 7: familjeliv.se/Forum-3-45/m23327338.html
    Del 6: familjeliv.se/Forum-3-45/m20100129.html
    Del 5: familjeliv.se/Forum-3-45/m16860500.html
    Del 4: familjeliv.se/Forum-3-45/m13903471.html
    Del 3: familjeliv.se/Forum-3-45/m11155112.html
    Del 2: familjeliv.se/Forum-3-45/m9079466.html
    Del 1: familjeliv.se/Forum-3-45/m7253336.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-31 21:06:36:
    Det finns en lista tillhörande tråden, där man kan skriva in sig eller om man letar efter någon.

Engelska Tråden Listan:
    familjeliv.se/Forum-3-45/m26441321.html
  • Svar på tråden Engelska Tråden *** del 8 ***
  • MRSVi

Jag såg just den första julreklamen på tv! Argos, var det.

• Little J

Hehe MrsV....Argos..."varuhuset" som säljer allt

• MrsFreckles

Hej! Hoppar in har med! Bor i London med min familj.
    Ja, inte klokt, julreklam redan...fast a andra sidan ar det bara 7 veckor kvar...kommer ga snabbt!
    Vi ska fira jul i London for forsta gangen, valdigt konstigt att inte aka till Sverige men orkar inte flyga i ar med en liten bebis. Haller ocksa pa att leta upp bra och bebisvanliga restauranger (dar man far ammma utan att nagon tittar snett...) Skont att det ar rokfritt!

• Pess

Tittar in även här med ett tack för alla tips...Jättesnällt verkligen.

• MrsFreckles
    Pess skrev 2007-10-31 21:22:50 följande:
    Tittar in även här med ett tack för alla tips...Jättesnällt verkligen.
    Har fatt rekommenderat Pizza Express och Browns som barnvanliga restauranger. Gillar Browns i Covent Garden sa ga dit om ni kan!
  • Little J

Har man dessutom ätit pizza hos Pizza Express så inser man hur god pizza kan vara .
    Svenska pizzerior borde göra studiebesök hos dom och skippa sina konserverade röda paprikabitar som simmar runt i fetthavet på pizzan....

• MRSVi
    Little J skrev 2007-10-31 21:40:51 följande:
    Har man dessutom ätit pizza hos Pizza Express så inser man hur god pizza kan vara .Svenska pizzerior borde göra studiebesök hos dom och skippa sina konserverade röda paprikabitar som simmar runt i fetthavet på pizzan....
    Jag älskar svenska pizzor!
  • MRSVi
    MrsFreckles skrev 2007-10-31 21:14:38 följande:
    Hej! Hoppar in har med! Bor i London med min familj.Ja, inte klokt, julreklam redan...fast a andra sidan ar det bara 7 veckor kvar...kommer ga snabbt!Vi ska fira jul i London for forsta gangen, valdigt konstigt att inte aka till Sverige men orkar inte flyga i ar med en liten bebis. Haller ocksa pa att leta upp bra och bebisvanliga restauranger (dar man far ammma utan att nagon tittar snett...) Skont att det ar rokfritt!
    Du vet väl att det är svensk julmarknad på svenska kyrkan i London sista helgen i november?
  • LMH33

Har för mig jag såg BR-julreklam på TV i helgen. Kanske kommer ihåg fel. God Jul!

Svar på tråden Engelska Tråden *** del 8 ***