• atila78

snälla snälla låt det vara en + ändå

hej på er
    jag ska förklara mig kort. Jag är ny här, har förskt och bli med barn i ett år nu utan resultat, har ätit pergo utan resultat. felet är hos mig om man får säga så:(. Tills för 3veckor sen hade jag tid med min läkare som är världens underbaraste. Vi bestämde oss för att sluta med pergo och börja med ivf. Jag skulle få til innan december sa han( bor i en liten stad, så vänte tiderna är korta). Men jag skulle få äta pergo 2månader till sa han, lika bra och fortsätta innan tiden tyckte vi. Iallafall så släppte jag allt med barngörandet, började leva mitt liv, börja träna och drack nån gång ett glas vin till maten "slutade tänka på allt". till det slog mig att jag hade beräknad mensdag den 15/10. mensen är oregelbunden men inte så länge, har illa mående, spytt igår, kissar jätte ofta, grinigare än nånsin hhihi(sambon tycker inte det är nån skillnad hihihi), inga ömma bröst, men huvudvärk. Jag har gjort 2st tester en i fredags och en idag, båda visar - så jag vet inte vad ska göra. Hade en liten mensvärk i tisdags men ingen mens. Jag vet inte vad jag ska göra, vad tror ni????? vågar jag tro att det blir ett + ändå om nån dag, eller? (fast jag hoppas ändå)
    puss och kram på er allihopa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-23 15:14:55:
    förlåt provet va taget en i fredags och en i söndags

• Svar på tråden snälla snälla låt det vara en + ändå
  • TomMon

Atila78: Jag hoppas VERKLIGEN att det blir ett plus. Samtidigt förstår jag var du befinner dig, ångesten att befinna sig mitt emellan och inte veta varken eller. Jag HATAR den tiden på månaden och är så trött på alla tårar. Så därför tror jag på dig, du får säkert ett plus, hoppas hoppas...

/TomMon

• atila

tusen tusen tack TomMon, känns som om du förstår mig precis, det är ovisheten som knäker en hela tiden. idag är min mens försenad me 2veckor och fortfarande -. Jag är urless på detta

TomMon skrev 2007-10-24 19:28:01 följande:
    Atila78: Jag hoppas VERKLIGEN att det blir ett plus. Samtidigt förstår jag var du befinner dig, ångesten att befinna sig mitt emellan och inte veta varken eller. Jag HATAR den tiden på månaden och är så trött på alla tårar. Så därför tror jag på dig, du får säkert ett plus, hoppas hoppas.../TomMon
  • Ramona Fransson

Ingen graviditetstart är den andra lik, Självklart kan du få ett +!

Allt som får dig att må bättre, om så bara för en stund!
  • TomMon

Hur går det Atila, ngt plus än? Hoppas hoppas!

Själv går jag i hoppets tider, har BIM på fredag. Men vi har försökt ett tag, så jag hoppas inte för mycket, försöker att inte göra det iaf...

Lycka till och kolla in denna länk:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m25421754.html

/TomMon

• atila

hej tjejer
    nopp inget händer, mensvärk då och då, men ingen mens. Jag testade mig nyss och fortfarande en j*****la -.
    jag e såååå lessss
    håller tummarna för oss
    kramar

Svar på tråden snälla snälla låt det vara en + ändå