snälla snälla låt det vara en + ändå
hej på er
jag ska förklara mig kort. Jag är ny här, har förskt och bli med barn i ett år nu utan resultat, har ätit pergo utan resultat. felet är hos mig om man får säga så:(. Tills för 3veckor sen hade jag tid med min läkare som är världens underbaraste. Vi bestämde oss för att sluta med pergo och börja med ivf. Jag skulle få til innan december sa han( bor i en liten stad, så vänte tiderna är korta). Men jag skulle få äta pergo 2månader till sa han, lika bra och fortsätta innan tiden tyckte vi. Iallafall så släppte jag allt med barngörandet, började leva mitt liv, börja träna och drack nån gång ett glas vin till maten "slutade tänka på allt". till det slog mig att jag hade beräknad mensdag den 15/10. mensen är oregelbunden men inte så länge, har illa mående, spytt igår, kissar jätte ofta, grinigare än nånsin hhihi(sambon tycker inte det är nån skillnad hihihi), inga ömma bröst, men huvudvärk. Jag har gjort 2st tester en i fredags och en idag, båda visar - så jag vet inte vad ska göra. Hade en liten mensvärk i tisdags men ingen mens. Jag vet inte vad jag ska göra, vad tror ni????? vågar jag tro att det blir ett + ändå om nån dag, eller? (fast jag hoppas ändå)
puss och kram på er allihopa
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-23 15:14:55:
förlåt provet va taget en i fredags och en i söndags