• snuttan24

konstiga Symptom

Jag har ätit 5 omgångar pergo och nu sista gången kom mensen 4 dagar senare men det kan det ju göra,det som är konstigt är att jag brukar ha riklig mens i 2-3 dagar och mensvärk sen avtar det lite med blödningarna men nu vara den bara i en dag och de var mycket blod och nu har jag konstiga ägglossnings känningar i magen. Idag när jag stod i duschen så tyckte jag mina bröst såg konstiga ut och då såg jag att bröstvårtan var nästan blå typlila blå är det nån mer som varit med om detta? Tog äl test men det var neg så nu vet i katten vad detta är,nån som känner igen sig? resten av de dagar då jag skulle haft mens har jag haft flytningar som varit typ gul rosa inte blod helt utan som flytiningar utblandat med blod och mycket mycket lite, har börjat på zonterapi samma dag som mensen kom men kan det har ngt med det att göra?

• Svar på tråden konstiga Symptom
  • SysterYster2

Kolla gravtest... Man vet aldrig. Man kan blöda och ändå vara gravid. Speciellt nu när det verkar ha avtagit... Lycka till.

• snuttan24

Ja jag får nog göra det fast jag tror inte det,jag hade ju mensvärk första dagen eller det kan man kanske har ändå? tack

SysterYster2 skrev 2007-10-20 22:48:49 följande:
    Kolla gravtest... Man vet aldrig. Man kan blöda och ändå vara gravid. Speciellt nu när det verkar ha avtagit... Lycka till.
  • snuttan24

Nu har typ vattnig vätska som rinner ut hela tiden detta e jättekonstigt jag måste nog ringa min gyn imorgon.

SysterYster2 skrev 2007-10-20 22:51:51 följande:
    Du kan ha som mensvärk. Kan ju vara växtvärk istället.
  • SysterYster2

Låter som en bra idé. Bättre kolla en gång för mycket än en gång för lite. Man vill ju inte att saker ska gå fel. Lycka till.

• Jempan

Jag har precis som du nästan. Har ätit pergo i 6 omgångar... Den här gången var mensen 1 dag försenad och när den kom så höll den bara på i en halv dag och nu sitter jag här 2 dagar senare med "mensvärk" men ingen mens. Ska testa imorgon tänkte jag.. Skulle ju vara bra och veta om det där var mensen så man vet när man ska börja med tabletterna...

• snuttan24

Hej jempan.
    Ja vad skönt att nån mer varit med om det,nu kanske jag kan hjälpa dig. Var på gyn idag och dom trodde det var tidigt missfall och ingen mens då får man minus på stickan och man har bara en blödning o inget mer. jag hade också som typ mens värk dagar efter. saken är den att jag har aldrig haft en svampinfektion och har ingen klåda men när läkaren kollade mig så hade jag svampinfektion helt oförklarligt så mitt råd är att du ringer ditt gyn och kollar om du kan få tid.

Jempan skrev 2007-10-21 13:42:06 följande:
    Jag har precis som du nästan. Har ätit pergo i 6 omgångar... Den här gången var mensen 1 dag försenad och när den kom så höll den bara på i en halv dag och nu sitter jag här 2 dagar senare med "mensvärk" men ingen mens. Ska testa imorgon tänkte jag.. Skulle ju vara bra och veta om det där var mensen så man vet när man ska börja med tabletterna...
  • Jempan

Snuttan24:
    Var hos BM idag och skulle göra ett test... Fick prata med en jättebra barnmorska. Hon trodde jag absolut kunde vara gravid men tyckte att jag skulle komma tillbaka och testa när det hade gått över en vecka efter BIM (är på +5).

Konstigt att hon inte sa något om att de kunde ha varit ett tidigt missfall.. De känns inte så kul.

Har inga direkta känningarn längre förutom att jag fortfarande har stickningar och spänningar i tjejmagen.

Har du testat något mer?

Svar på tråden konstiga Symptom