• Dempa112

Tjena!

Tjena!
    Någon som vet nåt fräckt spel till antingen PS 2:an eller PC???

• Svar på tråden Tjena!
  • Tobbe73

Du har säkert redan spelat det men jag som inte spelar så mycket fick nästan (men bara nästan :) en religiös upplevelse av HalfLife 2 - helt makalöst bra!

• Magnus Anderson

Battelfield 2 Modern combat är inte fy skam eller klassikern resident evil 4

• Asgeirr

Jag har köpt Supreme commander (nya Total annihilation) men det fungerar tyvärr inte på min bärbara dator så du kan ju köpa det och berätta för mig vad jag har att vänta tills jag köper en ny burk!

• KaiN

Company of Heroes Opposing Fronts är mycket bra.. sedan finns det world in conflict som är super bra

• Ado

harnte spelat det själv men The Withcer ska va jävligt tufft

• Elvirassuperpappa

GTA san andreas tycker jag är ett helskönt spel, kan verkligen rekomendera det.

• KaiN

call of duty 4 modern warfare är också ett mycket bra spel

• Idas Pappa

Beror juh på vilken genre du e ute efter, har själv lirat sjukt mkt 1:st person shooter förr, men nu har jag snöat in på sportspel mer o mer, lirar NHL 08 till PC:n, underbart kul!

• Pappa Olle

Monkey island 1.2.3.4 dom är ju hur sköna som helst, dock så kan 1:an och 2:an vara lite svåra att få igång på nya datorer då dom är ju ganska gamla men riktigt underhållande om man tycker om att köra peka och lösproblem spel med mycket humor.

Jag och min tjej spelade Monkey island spelen tillsammans innan det är ganska kul att vara två och lösa problemen ibland.

• omf

black hawk down är ett grymt bra spel om man gillar skjutarspel
    tycker man om bilspel så finns det need for sped underground det är jävligt roligt särskilt om man har ratt och gaspedal

Svar på tråden Tjena!