• Anonym (Gravid)

Herregud, jag vill äta toapappret!!

Haha! Ja, det låter dumt men det är sant. Idag så blev jag jättesugen på toapappret när jag var inne på toaletten. Jag lät dock bli att äta det men suget sitter i!
    Jag fattar att det förmodligen är något jag saknar. Kan det vara fibrer?
    Jag äter trots allt "mitt val kvinna" och borde få i mig det mesta där väl?
    Har ni nåt råd till en stackars papperssugen kvinna??

• Svar på tråden Herregud, jag vill äta toapappret!!
  • Anonym

Hahaha, undrar varför? Kanske mera en praktisk grej? Du behöver inte torka dig när du gör 2:an om du äter pappret

• Shadilly

*skrattar* Hade en kompis som ville äta disktrasor, såna där Wettex. Nya förstås, inte gamla sura...

• Sqti

hehe inga råd tänkte bara berätta om min svägerska som har varit sugen på de små blåa prickarna som finns i tvättmedel. idag när hon var på toa hemma hos oss kom hon ut med ett leende och sa nämen ni har såna där blåa prickar i tvättmedlet så jag var tvungen att prova en. och jag bara gapade men då sa hon jag bara bet på den med tänderna för att känna smaken och spottade ut allt. kunde inte låta bli att garva, gör jag nu med . Hon är i vecka 29. Jag hade inga konstiga sug, krävde bara massvist med frukt!

• Anonym (tvättmedel)

haha, jag var sugen på tvättmedel. Båda graviditeterna samma lust efter att äta tvättmedel (pulver). Jag smakade lite Men insåg att det kanske inte var bra för barnet, så jag klarade motstå.

• Nicke

haha jäkla tvättmedelsmissbrukare.

• Nicke

Frugan vill ha knäckebröd när hon är gravid.. sen ibland blir hon ju sugen på sinnesjuka saker men inte tvättmedel och toapapper än. ;)

• Anonym (Gravid)

*Asgarvar*
    Ja, hujeda mig vilka knasiga sug man kan få!

• BOB0s

Haha, fick mej ett gott skratt

• bebbe made in italy

vill äta GB gammaldags gräddvaniljglass hela tiden, jag känner doften av det vart jag än går har just ätit en halv liter. MUUUUMS!

Svar på tråden Herregud, jag vill äta toapappret!!