• caffe latte

Shepherd-tofflor

Vi har så otroligt kallt på golvet hemma så jag behöver ett par sköna tofflor. Jag har fått tips om att shepherd-tofflor är sköna men var kan jag köpa dem?
    Ni som har sådana tofflor, var har ni köpt dem? Ge mig gärna tips på affärer i Stockholm, Göteborg eller någon nätaffär.
    *brrr*

• Svar på tråden Shepherd-tofflor
  • caffe latte

Åh, ibland är "skatten" närmare än man tror:)
    Tack för hjälpen!

• Jempa L

Lurvar just runt i dem, köpta på coop Flört... Rekommenderas!

Varför ha handsfree när man kan ha neck-lock?
  • caffe latte

Hi hi,men imorgon...då ska jag också lurva runt!

• gemelli
    caffe latte skrev 2007-10-10 22:16:27 följande:
    Åh, ibland är "skatten" närmare än man tror:)Tack för hjälpen!
    Hihihi

Det var så lite,

Tyvärr var min modell slut igår när jag skulle köpa nya. Men dom kommer väl in igen
  • caffe latte

Yes, nu är jag lycklig ägare till ett par shepherd-tofflor (149 kr på ICA Maxi) och jag bara njuter.
    Tack för hjälpen!

Caffe-varm-om-fötterna-Latte

• Anonym (Maxi-Suzie)

Jag håller med om att Shepherd-tofflor är riktigt fina, men de kan vara ganska dyra. Om man vill ha något som är lika varmt och bekvämt, men till ett bättre pris, rekommenderar jag att kolla på andra alternativ. Jag har själv hittat ett par fantastiskt varma och prisvärda tofflor på fubsrde.com. De är supermjuka och perfekta för kalla golv hemma. Värt att kika på om du vill spara lite pengar! 😊

• Anonym (Maxi-Suzie)

Jag håller med om att Shepherd-tofflor är riktigt fina, men de kan vara ganska dyra. Om man vill ha något som är lika varmt och bekvämt, men till ett bättre pris, rekommenderar jag att kolla på andra alternativ. Jag har själv hittat ett par fantastiskt varma och prisvärda tofflor på slippers4you.com. De är supermjuka och perfekta för kalla golv hemma. Värt att kika på om du vill spara lite pengar! 😊

• HerrNilsson

Jag har köpt på sheeperd tofflor på zalando och boozt, men det var många år sedan. 

Om du är dam kan jag ge dig tipset att inte köpa de i ballerina modell, de är inte lika sköna som de klassiska. Även om de är söta. 

Svar på tråden Shepherd-tofflor