• Frida Mama89

Fler som tänker skaffa nr 2 med en ny man?

Jag fick mitt första barn i Maj 2006 och planerar nu för barn nr 2 med min nya man. Vi blev ett par i april i år. Allting känns rätt, vilket det inte gjorde med mitt första barns pappa, men jag var då endast 16 år gammal. Vi är nu sambos och planerar att ta ut min P-stav till jul ungefär. Min nya man är 31 år och jag 18.

fler som är i samma sits som oss?

Att skaffa barn med en ny man..

Anton 060525
  • Svar på tråden Fler som tänker skaffa nr 2 med en ny man?
  • Modin

Jag är 19 år och har en dotter på 16 månader.. Bott ensam med min dotter sen hon va 3 veckor. Nu är ja gravid med min nya kille, vilket inte va rikigt meningen men ja sitter i allafall i samma sits :)

• Frida Mama89

Gud va kul Grattis. det behöver inte alltid vara så planerat, bara det är välkommet så   Känns det bra då? har du nån kontakt med sagas pappa? Fina bilder du hade i galleriet.. tjuv kikade lite

Anton 060525
  • Modin

Tackar.. Japp jag välkommnar de iallafall, men killen är inte så nöjd.. Men men.. Ja nu har vi kontakt.. Han träffade inte Saga på 10 månader men nu är hon där väldigt ofta :) Jätte roligt faktiskt.. Tackar så mycket.. Du med, din son är otroligt gullig :)

• Frida Mama89

jasså är inte den nya killen glad över det? Hur länge har ni vart tillsammans då? Vi har ju inte vart tillsammans så länge men han e 31 så vi känner att tiden börjar rinna iväg lite :P och vi vill gärna ha några barn och inte alltför tätt.. Men känns det rätt så ska man ju göra det man känner för

Anton 060525
  • Modin

Nja inte så.. Men ja tar inte bort de så ja får klara mig själv isåfall.. Har ju vart ensam med en så länge då ska ja nog klara två.. :D hehe.. Hmm vi har inte vart tillsammans så länge, de är de som är problemet.. Men men.. Okej ja då är de dags ;) Hehe.. Men ni planerar så ni kan få framåt hösten 08 eller?

• Frida Mama89

ja vi planerar just nu. Men först så ska ja bara ta ut p-staven så den tar vi ut alldeles snart. Senast till Jul. Min pappa dog för 2 månader sen så det är lite dubbla känslor just nu men barn ska vi ha. sen beror de ju på hur lång tid det tar att bli gravid. Med anton tog det 6 månader så :S

Anton 060525
  • Modin

Jag beklagar :( Försår att de är lite blandade känslor då ja.. Hmm okej, så lång tid? De är nått fel på mig eller nått, ja blir med barn AS lätt.. Jobbigt.. Men bra i vissa lägen.. Hehe.. Men hoppas allt får vägen :)

• Frida Mama89

tack. Ja ja vet inte varför de tog sån tid. Jag hade haft P-stav innan anton också, sen p-piller ett tag efter p-staven så det var antagligen massa hormoner kvar. hehe det är nog inte nått fel på dig, för min mamma och moster dom blir gravida jätte lätt, mamma fick min bror fastän hon åt minipiller. men de e ju känsligare med minipiller.

Anton 060525
  • Frida Mama89

Och vad hade du att bidra till det här ämnet?? Massa hårda ord och total respektlöshet..

• ulrikasofie

Hejhej! jag har en ny karl men vi planerar inte riktigt än, iaf inte han men när han säger "kör" så sätter vi igång! vill så mycket ha ett syskon till min Nora

• Tiiina86

har varit helt ensamstående me min dotter sen graviditeten och nu är hon 4, har varit tillsammans med min pojkvänn i 3år nu i dec och förlova oss i april det här året, vi bor inte tillsammans men planerar att bli gravida sommaren -09 och och kommer flytta ihop då också. sen ska vi skaffa ett till syskon direkt efter:)

Svar på tråden Fler som tänker skaffa nr 2 med en ny man?