• Jollboll

Rädd? Jag fick en superförlossning!

Jag blev igångsatt och fick en drömförlossning! Jag var så rädd innan att det inte skulle bli som jag hade tänkt mig, speciellt inte när jag hade gått över så mycket. Det blev det inte heller, utan så mycket bättre. 
    Jag hoppas det går lika bra för er och vill gärna dela med mig av mina förlossningsupplevelser i hopp om att det kan inge lite hopp!
    Lycka till nu!
  • Svar på tråden Rädd? Jag fick en superförlossning!
  • Stora Gosan

Jag läste din, och bölade mycket! Fint skrivet, verkligen.
    Jag är dock fortfarande rädd för att tappa kontrollen om smärtan blir för svår...

• Saaaraa

Vilken härlig berättelse du har skrivit!
    Jag är förlossningsrädd men det här gjord emig faktiskt mycket lugnare!

• Jollboll

Saaaraa: Åh, vad glad jag blir! Då har jag lyckats! Lycka till, stor kram!

• Miz84

Roligt att läsa..blev lite nervös för du verkade ha haft väldigt ont...
    men det verkar var värd smärtan...

• Jollboll

Mmm, visst gör det lite ont. Men på något sätt är det ändå hanterbart. Jag sa redan efter några dagar att jag skulle kunna göra om det igen. Och så känns det fortfarande även om jag tänker på smärtan.

• pinuppis

ja har inte gråtit på ett tag men nu släppte de när ja läste din berättelse,som om man var du fastän vi väntar vår första i feb -08..fan vicken fin berättelse..tycker ja du ska spara te Bulan så hon kan läsa den dagen hon ska skaffa ett knyte själv..många kramar

• Jollboll

Pinuppis: Åh, tack... Shit, jag blir rörd av det du skriver. Tack så jättemycket! Jag önskar dig all lycka till med din graviditet och förlossning! Kramar!

Svar på tråden Rädd? Jag fick en superförlossning!