• 0247

83:or eller yngre som har 3 barn

hur har dom i eran omgivning reagerat på när ni sagt ni väntar er 3:a
    hur tätt har ni fått barnen??

• Svar på tråden 83:or eller yngre som har 3 barn
  • TheSunset

Jag är 83a....har en son född sept-99 ch en dotter född nov-06
    Nu försöker vi få till en nr 3....(än så länge bara inne på första försöket...)
    Tror inte att nån skulle säga så mkt...iallfall inte i min omgivning...

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Hampus 990910 & Julia 061101 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 0247

ok..själv har jag en född 05 och en född 03...försöker på en trea.....min familj skulle inte säga så mycket men tror attt pappans föräldrar skulle reagera å inte så bra..
    men är ju bara jag å pappan till barnen som tar hand om våra baran så jag vet inte varför dom verkligen inte tycker vi ska skaffa en till
    men som sagt så är dte ju vi som tar hand om dom och vi som tar han d om vår lilla familj
    men det är ändå lite tråkigt...

• milliotindra

Jag är en 83:a som har 2barn som är födda 01 och 03. Är inne på försök till nr tre nu. Hoppas vi lyckas snart

• Chrizty

Jag är 84:a och har 3 döttrar.
    En född 00, en 04 och sista 06.
    Alla blev jätteglada när vi blev gravida!!

• FridaMj

jag är 84:a och har tre barn är även med barn igen men vet inte riktigt hur jag ska göra. alla reagerade på olika sätt men allting handlar jju om vad du/ni vill tycker jag alla som har nåt i mot det glömmer det sen när barnet finns där..

• TyraPaloma

Hejsan!

Jag är 85:a och gravid med mitt tredje barn.
    Folk har faktiskt inte alls reagerat särskilt negativt vilket de gjort med tidigare barn. Detta trots att jag väntar detta barn med en ny man haha. Min sambo är dock 74:a så han är inte särskilt ung.

Svar på tråden 83:or eller yngre som har 3 barn