Så var det dags igen..
Ska man bara ge upp?? Fick precis mitt tredje MF, denna gång var jag bara i 5:e veckan men ändå! Det känns och jag tror inte jag pallar mer. Kan ju tillägga att jag fyller 38 nu snart med så vad finns det för mening?!!
Ska man bara ge upp?? Fick precis mitt tredje MF, denna gång var jag bara i 5:e veckan men ändå! Det känns och jag tror inte jag pallar mer. Kan ju tillägga att jag fyller 38 nu snart med så vad finns det för mening?!!
du har min fulla förståelse. Stackare skickar 'tröstkramar' som jag förstår inte är ngn större tröst men iaf. Har själv fått 2 st missfall. Ja hur orkar man - Jag vet inte? Känner mig lika uppgiven som dig fast jag håller på med FET nu. Tror aldrig jag kommer få barn....Gråt ut ordentligt - Det behöver man.
Vet tyvärr allt för väl vad du går igenom. Jag har fyra MF i bagaget. Mitt råd är att sörja ordentligt - ta hjälp av professionell vård om du inte har någon i din närhet som orkar och vill lyssna. Jag har själv upplevt att man är ganska ensam med sin sorg. Om du vill så titta in i
www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
Här försöker vi hjälpa varandra och ge råd och tips om utredningar etc. Det finns mycket kunskap och erfarenhet här. Något som man verkligen behöver när man ska börja brottas med olika vårdinrättningar.
Jag var 36 när min fjärde graviditet äntligen blev ett barn och inte ett missfall. Det kan gå
Hoppa in i den rekommenderade tråden och läs.
Om du bor i närheten av stockholm så kontakta Lucinakliniken, där är Sven Björk mycket insatt i missfallsproblematik.