• NiklasG

Pappagrupp i Eskilstuna del 4

Här är alla pappor (eller blivande) som har någon tillhörighet till Eskilstuna välkommna. Vi diskuterar allt mellan himmel och pannkaka.

Ibland träffas vi, dricker något gott eller leker av oss med flygplan, innebandy eller gör något annat som någon kommer på. Har du något roligt att berätta så gör det gärna här.

Här finns de gamla trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html
    www.familjeliv.se/Forum-6-85/m18547366.html
    www.familjeliv.se/Forum-6-85/m21906634.html

Och för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23564116.html

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna del 4
  • teller
    Det är ordning på dig NiklasG.
    Skönt att se att det finns någon i denna grupp som tar tag i saker och ting.

Ser fram emot några aktiviteter under hösten.

Ha det så bra

Fredrik
  • Sam79

trevligt Niklas bra iniativ av dig !!

• teller
    Hallå grabbar !

"Vad gör Ni nu för tiden
    varför hör Ni aldrig av Er
    det var alldeles för länge sen vi sågs
    .............
    bor ni kvar i samma lägenhet/villa/Koja ?
    vad jobbar ni med?
    jag bubblar av frågor
    ..........."
    //Tomas Ledin

Hur är läget med Er då ?
    Har ni något roligt att berätta ?
    Vi har "dopat" vår dotter , fått ring på fingret och bor kvar på samma ställe.
    Livet leker och fåglarna kvittrar....

Imorgon är det måndag igen och vad jag har längtat.....
    Ha det så bra och hälsa familjerna

Fredrik Teller
  • Iggy 82a

Vad bra att du fixade en ny tråd NiklasG!

Här händer det inte så mycket, väntar mest på att det ska bli sommar igen! Den här sommaren bara försvann!

Jovisst ja, var ju på ultraljud i måndags och tittade på kommande bebis, fattar knappt att det är på väg en till, tiden trillar på i rasande fart. Väldigt spännande att få se vad/vem det är därinne.

Hoppas det blir en riktig vinter så vi kan köra fler pulka race, kanske lite ishockey. Har inte åkt skridskor på flera år.

Hoppas det kan bli lite inomhusflyg, nu finns dom ju med höjd- eller sidoroder också. Funderade på om det kan gå att formspruta flygplan i fogskum. 3d modeller kryllar det av till microsoft flight sim som jag säkert kan få in i Powermill så jag kan fräsa modell pluggar.

• Nunk

Hoj hoj, helt ny här :) Blivande pappa. Ganska långt kvar iofs =) fick reda på det i helgen här.. Mycket kännslor, mycket förvirrande. Men skoj ska det bli!!

Förövrigt är jag en glad kille på 22 bast. (Jaaa, det är ungt har hört det hela veckan nu haha) Kommer spana lite på denna tråden, alltid kul att ta del av erfarenheter och funderingar.

Ha de fint!

• NiklasG
    Nunk skrev 2007-11-07 21:15:12 följande:
    Hoj hoj, helt ny här :) Blivande pappa. Ganska långt kvar iofs =) fick reda på det i helgen här.. Mycket känslor, mycket förvirrande. Men skoj ska det bli!! Förövrigt är jag en glad kille på 22 bast. (Jaaa, det är ungt har hört det hela veckan nu haha) Kommer spana lite på denna tråden, alltid kul att ta del av erfarenheter och funderingar. Ha de fint!
    Välkommen hit. Tyvärr händer det inte mycket här längre. Men vi får försöka hålla liv i tråden vi
    Tycker inte du är för ung för barn, önskar ibland att vi hade bestämt oss tidigare.
    Återigen välkommen.
  • Zoomannen

Helt ny... Ska bli pappa för första gången i maj... Känns väldigt pirrigt.. men men det ska nog gå bra.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna del 4