sviken, alltid besviken!
Måste bara skriva av mig lite. Jag är en tjej som är adopterad, 29 år, har 1 barn och en till på väg nu, har en kanon fin sambo. Problemet är min mamma eller "adoptiv" mamma. Jag kommer helt enkelt inte överens med henne och känner mig alltid alltid sviken och bort proiriterad av henne. Viktigast för henne har alltid varit hennes syster. När mina föräldrar skiljdes så flyttade hon 50 mil bort till samma stad som sin syster. ALltså jag tycker att det är jävligt konstigt att man inte vill vara nära sina barn och barnbarn. För henne är det vänninnor och hennes syster som är viktigast. Hon vet såå väl hur jag känner men det blir aldrig nå bättre. Jag har hela mitt liv kännt mig bort prioriterad av henne och min pappa. Många andra adoptiv barn verkar ha det jobbigt för att deras föräldrar ej vill släppa tagen, för mig är det tvärtom, de har ej något behov alls av mig längre. Det jävligaste av allt tycker jag är att jag fortfarande efter så många år blir besviken och ledsen över att ej betyda direkt nått länge. önska att jag kunde må bra i min égna familj och jag ger mina barn all in uppmärksamhet och kärlek.